9 marca 2014

021. Music isn't just a melody - it's life.

Cześć. To ja, Nath :)
Dzisiaj chciałabym oddać dwa zamówienia. Tak, dobrze słyszycie - dwa zwiastuny. A teraz nie przedłużając oto one:

LINK DO ZWIASTUNU DLA IRMY

*Trochę się bałam, że można nie zrozumieć fabuły. Gify mi się bardzo podobają, ale myślę, że bohaterowie są niezrozumiali. Mam nadzieję, że ci się spodoba, choć wiem, że mogłabym go pewnie wykonać lepiej... Naprawdę nie miałam pomysłu, ale go zrobiłam i tak czy siak jestem z niego dumna. Siedziałam nad nim...z godzinkę na pewno, jak nie więcej. Naprawdę się chciałam postarać. Był to ciężki i trochę trudny zwiastun, gdyż trzeba było dobrać podobnych bohaterów. Myślę, że mi się udało... Widać tam Arię, Tessę, Demetriego, Selenę, a także Aro. Nie wiem, czy była potrzebna Astrid Berges-Frisbey...najwyżej zamieniłam ją na Ninę Dobrev :)

Zwiastun dla Love me again baby :



*Ten zwiastun poszedł mi dość szybko. Naszukałam się trochę gifów, ale się udało. Mam nadzieję, że ci się spodoba. Próbowałam zrobić go kolorowego, więc raczej nie powinny się pojawić gify czarno-białe... Czekam na twoją reakcję ;))

Przyjmuję zamówienia!

Pamiętajcie dziewczyny, że zawsze możecie mnie poprosić o poprawienie zwiastunu, ale powiedźcie z jakiego powodu *o*

W następnej notce powinnam oddać zamówienie dla Leny :) Tylko muszę zdobyć trochę więcej informacji o bohaterach. Podaj mi link do bloga i gotowe ;P

Nath. xx

3 komentarze:

  1. Hejka tu Hanson ^^ ej a tak wgl to jak ty to robisz?? 0_0 zazdro
    PS też korzystam z zaczarowanych s ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. ♥
      Przyzwyczaiłam się do Movie Maker i jakoś idzie <3
      PS: Cieszę się ;**

      Usuń
  2. Świetne zwiastuny, Nathalie.
    U mnie prolog pojawi się 16 marca.
    Bohaterowie - 15 marca.

    OdpowiedzUsuń