27 marca 2014

027. Podsumowanie stażu - Kotnaa16

Cześć, misiaczki XD ;**!!!
Dobra dziś ma być podsumowanie stażu Kotny, więc zabieramy się do pracy! :)
 
1. Zwiastun próbny do ZW
 
Nath: To jest twój zwiastun próby. Dzięki niemu zostałaś stażystką. Jeszcze był drugi, ale to za chwilkę. Nie oceniam muzyki. Dobrałaś ją sobie sama. Słucham wszystkiego bez podkładu. Do czego się doczepię? W 1:47 i 2:23 są takie same gify. Naprawdę bez sensu. To widać. Dobrze dobrałaś resztę gifów. Efekt popsuł ci jedynie ten powtórzony. Poza tym jest w miarę dobrze. Trochę za dużo tekstu. Za dużo się dowiedzieliśmy z tekstu, a powinniśmy z gifów się domyślić lub podejrzewać coś.
 
2. Zwiastun próbny do ZW numer dwa

Nath: Ten gif na początku zepsuł ci jednolitość. W sumie to dzięki temu zwiastunowi zostałaś naszą stażystką. Bardzo mi się podoba. Pewnie się naszukałaś sporo gifów. Za to wielki plus. Ogólnie jest dobrze. Nadal trochę za dużo tekstu, jednak w tym zwiastunie chyba nie dało się inaczej. Ten ostatni gif jest śliczny <3

3. Zwiastun wolny

Nath: Zwiastun wolny. Nie miałaś na początku dużo zamówień. Jednak to jest naprawdę dobry zwiastun. Podoba mi się. To jeden z twoich lepszych zwiastunów. Na podstawie "Pamiętników Wampirów", co mnie cieszy. Nie mam nic do zarzucenia.

4. Zwiastun wolny

Nath: Znów zwiastun wolny. Bardzo spodobał się mojej kuzynce, fance Harry'ego. Za to cię pochwalam. Masz fanów XD Ogólnie to jeden z twoich lepszych zwiastunów ze względu na ciekawą fabułę. Jest... świetny :)

5. Zwiastun dla Magdy

Nath: Pierwsze zamówienie! Kocham ten zwiastun. Są tam śliczne konie i jednorożce. Gify są piękne ;* Tylko tekst mi jakoś nie podszedł, ale widziałam, że zamówienie udane. Per-fekt po prostu :D

6. Zwiastun dla Rossi

Nath: Raura! Uwielbiam ten zwiastun. Z nimi wszystko wygląda świetnie. Jest boski <3 Tylko głupio, że potrzebna była Mercedes i Taylor. Gify świetne. Muzyka też. Mój faworyt. IDEAŁ!!! Nie mam zastrzeżeń. Nawet jest poprawna jednolitość i napisów nie jest dużo, więc jest super.

7. Zwiastun dla Nataszy

Nath: Łowcy XD No fajny zwiastun. Pocątek jest fenomenalny. Wszystkie gify są bardzo dobre. Zrobiłaś wielkie postępy. Oby tak dalej! Na pewno zdobędziesz jeszcze więcej zamówień niż miałaś. Robisz niesamowite zwiastuny. To trzeba ci przyznać.

Ogólne wrażenie:

Nath: Robisz zwiastuny z sercem. Potrafisz bardzo dobrze dobrać gify i podkład. Jesteś przyjazna, terminowa i dobrze mi się z tobą pracuje. Miło się ogląda twoje filmiki, nawet wolne. Gdybym była na nie to bym się po prostu zabiła. Uwielbiam cię. Jako jedyna dotrzymałaś mi "wierności", za co ci dziękuję. Nie miałaś żadnych problemów by wziąść urlop lub wypisać się z bloga. Brak mi słów po prostu. Oceniłam tylko prace, które pojawiły się na naszej zwiastunownii. Nie liczyłam jedynie Harry'ego Potter'a. Lubię go, jednak wykonałaś go wcześniej, a chodziło mi o zwiastuny robione na jakąś potrzebę (lub wolne, które niedawno zrobiłaś). Zdecydowanie jestem na TAK! :)

A więc... Zostajesz oficialnie przyjęta do Załogi Pomocnych Żeglarzy. Witam cię serdecznie i życzę dalszych sukcesów! ♥

+ dwa zamówienia oddam za 6 dni, ale nie jestem pewna, czy druga AUTORKA (tak dobrze słyszycie ;P) będzie chciała dodać notkę 29.03. Wtedy ja dodałabym 1.03 (PRIMA APRILIS XD!!!). To już uzgodnimy prywatnie ;)

Nath. xx

2 komentarze:

  1. Awwwwwwww *-* Cieszę się zostałam przyjęta :D to będzie mój pierwszy blog na którym zostałam autorką :) czytanie opinie na temat moich prac - uczucie bezcenna :D mam nadzieje, że zostanę tutaj do końca świata i jeszcze dłużej :)
    ~kotnaa16

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejj!!
    Kotnaa16 została przyjęta!
    Dobra decyzja Nathalie <33

    OdpowiedzUsuń