1 kwietnia 2014

029. Have fun!

Cześć moi drodzy! :)
Pierwsza sprawa: Widzieliście szablon? Jak wam się podoba? Nam bardzo. Jest boski ;3
Druga sprawa: Wypróbujcie chat! ♥
Trzecia sprawa: Założyłam fanpage bloga... oto on: https://www.facebook.com/zwiastunowa.wyspa
Czwarta sprawa: Dzisiaj oddam 5 zamówień. Prima Aprilis! XD
Piąta sprawa: Wiecie jaki dzisiaj dzień? 1 kwietnia :>
Szósta sprawa: Niestety, ale dziś oddam tylko 2 zamówienia (i to już nie jest żart). Zamówienie dla Rydell oddam w następnej notce :)
 
Zwiastun dla Sherry D.

 
*Co o nim myślę? Nie wiem czy do końca o to ci chodziło :C Wykorzystałam twoje gify. Piosenka bardzo mi się podoba. Raczej tu pasuje taki podkład. Nie mam co dużo o tym zwiastunie pisać. Sama oceń. Mogę go poprawić jeśli muszę :)
 
Zwiastun dla Luna-Mar Moon
 
 
*Hmm... Ten zwiastun jest...? Sama nie wiem. Podkład jest świetny. Dziękuję, że sama wybrałaś tą piękną piosenkę. Ogólnie musiałam wybrać postacie do ról. Było ciężko, ale się udało. Tak myślę. Niektóre gify mogły zniszczyć jednolitość, ale może to nie jest takie widoczne. Mam nadzieję, że ci się spodoba. Jak nie to poprawię w wolnym czasie ;))
 
Przyjmuję zamówienia!
 
Następny zwiastun będzie w jednym kolorze. Wolicie normalny, sepię czy czarno-biały? Jak sądzicie? Uznajmy to za pytanie jak w ankiecie. Piszcie w komentarzach odpowiedzi <3
 
Nath. xx

4 komentarze:

  1. Świetne zwiastuny!!!
    Chociaż już je widziałam na yt <33
    No i szablon
    Love xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hasło : Paradise City
    Imię rozbitka: Patrycja Dominguez ;3
    Wyspa: Dieletta forever ♥ - dieletta4ever.blogspot.com
    Rozbitkowie-aktorzy: Diego Dominguez, Martina Stoessel
    Krótka opowieść rozbitków: Chciałabym zwiastun drugiego sezonu, który pojawi się za jakiś czas. Nie będzie więc to historia która dzieje się teraz na blogu. Diego budzi się w szpitalu. Żyje nadal snem. Snem, który według niego był rzeczywistością. Sen o jego szczęściu. Szczęściu z Violettą Castillo. Jednak dziewczyna, według jego rodziny - nigdy nie zaistniała w jego życiu. Gdy zaczyna godzić się z faktem że to wszystko było tylko snem, spotyka ją. Czy uda mu się doprowadzić do spełnienia swojego idealnego snu?
    Radio z tratwy: Birdy - Skinny Love
    Napisy: Czasami sen staje się rzeczywistością.
    Żeglarz: Nath.
    KONTAKT: patrycja_15-98@wp.pl i gg, na wszelki wypadek - 37574535

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję :)
      Jeśli chcesz mi przesłać jakiejś gify to kieruj się tu: kwinta_n@op.pl
      Z góry dziękuję! ♥

      Usuń