25 kwietnia 2014

037. She looks so perfect

 
Cześć. Dziś oddam 1 zwiastun. Wiem. Przepraszam. To za mało. Jednak postaram się w następnej notce (po podsumowaniach) oddać aż 3 zamówienia. Nie obecuję, ale postaram się je oddać. Notkę z podsumowaniem Cassie dodam ja, zaś notkę z podsumowaniem Marty doda Kotnaa16. A teraz zamówienie:

Zwiastun dla Kłamczuchy Thriwall
*Bardzo się nad nim starałam. Mam nadzieję, że wyszedł tak jak sobie to wyobrażałaś. Dziękuję ci za wszystkie informacje. Były mi potrzebne by stworzyć... ten oto zwiastun. Piosenka Lucy Hale, tak jak poprosiłaś. Jakby coś było nie tak - napisz :)
 
Nie przyjmę dużo zamówień. Wybiorę sobie z 1-2, ponieważ mam już na głowie 3 zamówienia, więc... raczej nie mam innego wyboru. Piszcie śmiało :) Jak coś zrobię "EDIT" czy coś takiego :D
 
Nath. xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz