7 maja 2014

041. Podsumowanie stażu - Martaa

Witam wszystkich. Dzisiaj dowiemy się czy Martaa zostanie z nami czy będzie rozwijać się gdzieś indziej. A teraz do rzeczy :D

1. Zwiastun próbny do ZW

Nath: Bardzo ładny zwiastun. Wykonałaś go poprawnie. Widać, że naszukałaś się gifów - taki plusik, wszystko jest jednolite i w jednym kolorze. Popełniłaś jedynie błąd w 1:16, a dokładniej zamiast "walki" napisałaś "waki". Sprawdź. To nie jest znowu jakiś ogromny błąd, nie trzeba tego poprawiać, ale jednak napisy w zwiastunie powinny być poprawnie zapisane, więc pamiętaj na przyszłość, żeby takie rzeczy sprawdzać przed utworzeniem filmiku. Poza tym muzyka dobrze dopasowana, czcionka zwykła, ale do tego nie lubię się przyczepiać, bo sama bym chciała taką mieć. Wszystko jest dobrze, nie mam zastrzeżeń.
Kotnaa16: Podoba mi się początek zwiastuna. Jest dość ciekawy i bardzo oryginalny. Muzyka świetnie pasuje, gify bardzo dobre, najlepszy ten na końcu, podkład muzyczny jest ładnie wyciszony. Jedynie do czego można by się przyczepić to, że czcionka jest taka zwykła, ale to drobnostka. Szczerze to podoba mi się bardzo ten zwiastun.
Cassie: KATNISS! I od razu muszę powiedzieć, że Jennifer lepiej w brąz włosach, a nie w blond. Takie jest moje zdanie, wiem że nie na temat, ale co tam. Potem pojawia się Peeta. Tak więc jeśli dziewczyny podawały Ci tu  postacie, to widać, że kierowały się Igrzyskami Śmierci, a jeśli nie to widzę, że ktoś jeszcze lubi ten film. c: Powiedz mi jak nazywa się ta czcionka? Bo szukam nowych, a większość polskich to jakieś słodkie  serduszka i w ogóle. Zwiastun mi się podoba, jest jednolity kolorystycznie, co jak się nauczyłam, jednak jest ważne. c:

2. Zwiastun wolny

Nath: Hm. Sama nie wiem, co powiedzieć. Troszkę krótki, ale ważne jest to, że miałaś pomysł na historię. Gify są w jednym kolorze, są jednolite, dobrze dobrana muzyka, zwykła czcionka, która ładnie tu pasuje. Brak słów. Jest dobrze. Co mam innego powiedzieć? c:
Kotnaa16: Trochę krótki zwiastun, ale za to tematyka jest bardzo ciekawa i muzyka, którą bardzo uwielbiam. Ogółem zwiastun jest dobry.
Cassie: Przez melodię z HP, a potem gify z "o niezwykłych zdolnościach" jakoś tak mi się skojarzył z Voldemortem, za co od razu przepraszam. xD Historia ciekawa i "widać, że miałaś na nią pomysł". (chyba cytuję, którąś z autorek z mojej notki podsumowującej xD) Znów jednolitość kolorystyczna, gify świetnie dobrane, czcionka prosta (plisss powiedz jak się nazywa :c ), tylko mówię, może gdyby nie ta melodia to nie skojarzyłabym chłopca z Voldemortem.

3. Zwiastun wolny

Nath: Cieszę się, że wybrałaś historię HP. Zwiastun bardzo ładny, troszkę za długi, nie wszystkie gify były jednolite i przez to popsuły efekt, świetny podkład... Zwiastun jest naprawdę dobry, ale jednak ciężko się go oglądało przez te niektóre gify (mam nadzieję, że domyślasz się które). A poza tym... zwiastun na pewno udany.
Kotnaa16: Ten zwiastun odrobinę jest za długi, bo ponad 2 minuty. Szkoda, że muzyka się powtarza. I jak dla mnie ciężko było obejrzeć go do końca.
Cassie: Na pewno Kotnaa16 jest bardzo zadowolona, jestem o tym przekonana. xD Także jestem fanką HP, ale nigdy nie pomyślałam o tym, żeby zrobić taki  zwiastun. Może kiedyś się skuszę. Jedyne "ale" jakie tu mam to gif z patronusem, który wydał mi się za długi i to że we "wrogach" odnoszę  wrażenie, że widzimy przede wszystkim Dracona. Początkowe "Historia  Wybrańca" też nie kojarzy mi się z HP tylko z SW, gdzie Anakin był  rzeczywiście Wybrańcem (the Choosen one), a Harry był Chłopcem, który przeżył, ale to już twoja koncepcja.

4. Zwiastun wolny

Nath: Nie wiem skąd wzięłaś taki pomysł. Zwiastun wpłynął na moje emocje, odczucia i te gify... zwłaszcza ten w 0:50, o masakra. Naprawdę świetnie ci wyszedł. Nie wszystkie gify były w jednym kolorze (tylko jeden był inny). Poza tym ta czcionka zlewała się z podkładem, co dało taki cudowny efekt. Wszystko jest jednolite. Zwiastun w 100% udany. Nie mam zastrzeżeń.
Kotnaa16: Przerażający jest ten zwiastun i jeszcze ta muzyka. Ale to dobrze, bo każdy zwiastun ma wpływać na nasze uczucia. Znów pochwaliłaś się swoja oryginalnością za co Duży plus.
Cassie: Zwiastun jest boski. Co we mnie przede wszystkim uderzyło to ukochana melodia, czyli "Requiem For A Dream", zawsze powtarzam: ZAWSZE mam od tego ciarki. To jest po  prostu piękne. A sam zwiastun... przerażający i dramatyczny.  Przepraszam, ale aż zamykałam oczy, wzdrygałam się. Ja tak już mam,  książki pełen wampirów, wilkołaków, w ogóle wszystkiego, ale gdy widzę  coś "na własne oczy", mimo mega rozwiniętej wyobraźni (jak zwykła mówić o  mnie moja mama xD), napawa mnie to strachem. Utrzymałaś wszystko w  jednym kolorze, co jednak jest plusem i ta czcionka... tak prosta, a  jednocześnie oddająca całe to napięcie, te odczucia związane z gifami i muzyką. Po prostu cudo!

 5. Zwiastun wolny

Nath: Cudowna piosenka <3 Podaj mi jej tytuł, proszę *o* Wzruszyłam się c: Świetnie dobrałaś gify. Jest to mój faworyt (i to nie jest ze względu na postacie tylko na wygląd). Cudowna historia, niby smutna, a jednak niesamowita. Miałam mieszane uczucia, ale to dobrze. Zrobiłaś nieziemski zwiastun i nie mam pojęcia jak ty tego dokonałaś. Nie chcę się rozpisywać, bo i tak nikt tego nie przeczyta.
Kotnaa16: Dobrze dobrane gify, muzyka także. Tylko szkoda, że znów ta zwykła czcionka.
Cassie: Co tu mówić? Boskie! Zazdroszczę Ci umiejętności robienia takich zwiastunów, podziel się umiejętnościami. :c  Spytam tylko: skąd bierzesz gify?

6. Zwiastun Wolny

Nath: Uwielbiam szybkich i wściekłych. Ten zwiastun jest strasznie krótki i niepotrzebnie dodałaś podkład z samego filmu, co nie było za bardzo oryginalne. Trochę za mało gifów. Na szczęście są też plusy tego zwiastunu, czyli jednolitość, dobrze dobrane gify i są one w jednym kolorze... Nie był to najlepszy twój zwiastun, jednak mogłaś nie mieć na niego pomysłu - zdarza się. Ogólnie zwiastun wydaje się być... przeciętny.
Kotnaa16: To co mi się nie podoba tutaj, to że dodałaś muzykę z teledysku. I słychać tutaj dźwięki, które tutaj za bardzo nie pasują np. słychać jak kros dodaje nitro, a na filmie widać jedynie samochód. I trochę za krótki ten zwiastun.
Cassie: OMG... Czy coś wcześniej nazwałam cudem? W takim razie przepraszam! To jest cudo! No naprawdę! Zwiastun krótki, ale przepiękny. Mało tekstu... wow... bardzo mało...  Gify idealnie dobrane, pomysł genialny, oczywiście jednolity kolor i czcionka pasująca do wszystkiego.

Ogólne wrażenie:

Nath: To właśnie ten moment, ta chwila... Na samym początku nie wiedziałam, co z tobą zrobić. Gdy oglądałam twoje zwiastuny to czułam, że czegoś zabrakło. Nie myliłam się. Chodziło mi o "końcówkę", czyli podanie kto wykonał zwiastun. Ale to też nie było to. Brakowało mi jakiś gifów. Nie miałam pojęcia jakich. Chciałam być na "nie" i to jest prawda. Naprawdę nie wiedziałam, co z tobą począć. A teraz już wiem. Zmieniłaś się dzięki naszym radom. Rozwinęłaś się właśnie na ZW. Dlaczego mamy cię wyrzucić za przeszłość? Zrozumiałam, że ludzie się zmieniają. I ty należysz do takich. Widziałam twoje ostatnie zwiastuny, które mnie bardzo zaskoczyły. Uwierz mi, że wcześniej miałam do ciebie wątpliwości. Na szczęście już ich nie mam. Twoje zwiastuny od samego początku były w jednym kolorze. Za to bym cię najbardziej pochwaliła. Mój głos jest decydujący, gdyż Kotnaa jest na "nie" (lecz też do końca nie jest pewna), a Cassie na "tak". Naprawdę stresowałam się, bo gdybym z ciebie zrezygnowała to mogłabym popełnić ogrmony błąd. Jesteś bardzo miłą, sympatyczną, terminową, inteligentną i konkretną osóbką. Nigdy się nie poddawaj, walcz o swoje i próbuj nowych rzeczy. I niektórzy mogą się zdziwić moją decyzją. Jestem na TAK. Myślę, że jeszcze się rozwiniesz na naszej zwiastunownii, udoskonalisz swoje zwiastuny, dostaniesz zamówienia... Nie zmarnuj tej drugiej szansy. Nie jestem pewna czy zaliczyłaś tą pierwszą (staż). Jednak daje ci ostatnią i mam nadzieję, że ją dobrze wykorzystasz. Wierzę w ciebie, bo masz umiejętności, które powinny przejść na kolejny poziom c:
Kotnaa16: Twoje zwiastuny są bardzo oryginalne i rzadko spotykane. Wyciszasz muzykę na samym końcu. Twoje filmy są zawsze w jednym kolorze i jest to czarno – biały. Może warto byłoby spróbować czegoś kolorowego. Podobnie jest z czcionką. Jest ona zwykła. Nie stosujesz żadnych przejść, nawet te pomiędzy napisami przeważnie są standardowe. A może warto byłoby spróbować. Pobawić się efektami i przejściami. Każdy zwiastun na tym zyska. I teraz to pytanie czy zostajesz z nami czy nie ? Bardzo trudna decyzja. Z tego co zauważyłam lepiej się czujesz w zwiastunach wolnych, tam twoja wyobraźnia ciężko pracuje. Gorszy masz problem z ‘ozdabianiem zwiastuna” (efekty, przejścia, rodzaje czcionki) Trzeba wziąć pod uwagę ten fakt, że na Zwiastunowniach wykonuje się zamówienia, tam tematyka jest podana, trzeba poszukać materiałów i ozdobić zwiastun. Wiem, że niektórym się nie spodoba ta decyzja, ale musze być szczera. Jestem na NIE. Moim zdaniem musisz trochę popracować, a wtedy na pewno twoje zwiastuny będą genialne. Pamiętaj, że zawsze możesz spróbować jeszcze raz. I nigdy się nie załamuj.
Cassie: Jestem na TAK i proszę o korki z robienia zwiastunów. :c Gdybym powiedziała "nie" to byłby to błąd, bo robisz znacznie lepsze zwiastuny od moich i jestem pod wielkim wrażeniem twoich umiejętności. Dziwię się, że autorki mając tu Ciebie wzięły mnie na stałe.

 Wynik ankiety "Kto powinien zostać w załodze?":
16/35 głosów - 45%
*Minimalnie można było zdobyć 10 głosów. W innym wypadku byłyby mniejsze szanse na dostanie się do naszej załogi :c

 No więc... Zostajesz oficialnie w załodze na Zwiastunowej Wyspie! Liczymy na to, że będziesz się rozwijała, zdobędziesz nową wiedzę i wykorzystasz ją w praktyce ♥

Przygotowała: Nath
Przepraszamy za błędy bloggera.
Zapraszamy na następną notkę!

2 komentarze:

  1. Jejku jejku bardzo bardzo dziękuję <3 myślałam już że się nie dostanę do załogi bo przyznam szczerze tylko dwa moje zwiastuny mi się podobają :c
    Często było mi wypomniane że ciągle ta sama zwykła czcionka - racja, mam ten problem że nie mogę znaleźć innej odpowiedniej :c (Cassie nazywa się ona "Dotum")
    Co do zwiastuna na staż byłam zachwycona pomysłem i na początek miałam wiele pomysłów i mam nadzieję wykorzystałam najlepszy :D Użyłam też sobie Angeliny Jolie ponieważ była ona podobna choć trochę do głównej bohaterki i ona jedyna miała gify z bronią itp.
    Zwiastun z chłopcem z niezwykłymi zdolnościami był jednym z dwóch - zrobiłam też taki z Harrym i McGonagall bo nie wyobrażałam sobie tego zwiastuna z innym podkładem, ale po obejrzeniu obu ten wygrał :c Krótki wiem i mi w sumie nie za bardzo się podoba :(
    Na zwiastun o Harrym Potterze nie miałam zbytnio pomysłu a bardzo chciałam wykonać jakiś o takiej tematyce, więc wyszedł jak wyszedł - niektóre gify dziwnie po zapisaniu się zepsuły (np. ten jak Harry używa proszka fiuu by przemieścić się na Pokątną) - nie jest to mój faworyt - zdecydowanie nie :)
    Awwww ten z Zombie moim zdaniem jest najlepszym z moich dzieł <3 wpadłam na pomysł na niego z siostrą i przyjaciółką jak nam się nudziło wyobrażałyśmy sobie że jesteśmy tymi dziewczynami i to nasza przygoda - TAK BARDZO NAM SIĘ NUDZIŁO - zdziwiłam się sama że mi wyszedł bo to trochę trudna tematyka :)
    Ten zwiastun jest do mojego opowiadania na które od początku miałam pomysł i wydaje mi się że mógłby być lepszy :c Piosenka w podkładzie to : Jason Walker - Echo - kocham ją <3
    Zwiastun o szybkich i wściekłych wcale mi się nie podoba :c zrobiłam go bo mi się nudziło a pomysł za pomocą Kotnej zaczerpnęłam z zakładki "Zainspiruj" i już od początku mówiłam że strasznie mi się nie podoba :C

    NIE WIEM PO CO TO PISAŁAM W SUMIE BO TO TAKIE DZIWNE ŻE TO NAPISAŁAM ALE NIE CHCIAŁAM WYJŚĆ NA DZIWNĄ A CHYBA WYSZŁAM XD

    Nath co do końcówki że brakowało kto wykonał to może się usprawiedliwię :
    w zwiastunach na staż nie sądziłam że mam napisać no bo przecież co miałam napisać jak nie należałam jeszcze do Zwiastunowej Wyspy, co do chłopca o nadzwyczajnych zdolności to zrobiłam go zanim wpadłam na pomysł podjęcia stażu więc z tu dlatego, a o Harrym przyznaję się bez bicia - ZAPOMNIAŁAM :c
    Kotnaa16 szanuję twoją decyzję ja sama byłam dla siebie na nie i dziękuję że nie kryłaś się ze swoją opinią :) Obiecuję że postaram się bym kiedyś ci się spodobała na ten poziom że nie miałabyś żadnych zastrzeżeń do mnie :D
    Ode mnie to tyle i jeszcze raz na prawdę DZIĘKUJĘ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam jeszcze dodać co do tego jednego wyróżniającego się gifa w zwiastunie o Zombie co nie jest czarno-biały nie zauważyłam go aż do teraz jak ty Nath mi tego nie pokazałaś :D
      i tak samo był z tym błędem walki - waki :)
      Przepraszam i obiecuję że już tego nie powtórzę :D

      Usuń