12 sierpnia 2014

066. All what's good always has end.

Heeej, wreszcie jestem z zamówieniami, a moja kolejka znów jest pusta. :c (Edit: jeszcze zamówienie dla Julii) No nic, mam nadzieję na następne zamówionka. O ile jeszcze komuś podobają się moje prace. :D 

1. Zwiastun dla Starunna
Sądzę, że mi nie wyszedł. :c Jednak wykreślam Inazumę z Eleven i w ogóle nie będę wykonywać anime. >.< Praktycznie wszystkie gify to akcja na boisku i trudno znaleźć coś innego. Oczywiście jeśli masz jakieś sugestie na poprawki to chętnie je zrobię. (co jakiś czas kasuję projekty z komputera, więc nie licz na nie, gdy zgłosisz się np. za pół roku)  Mam jednak nadzieję, że może chociaż Tobie się spodoba. :c

A korzystając z okazji chciałabym coś wyjaśnić. Kiedy oglądałam podstrony autorek z różnych zwiastunownii często widzę "nie wykonuję mangi/anime". Nie dziwię im się, ale trudno byłoby wykonać im zwiastun mangii kiedy to rodzaj literacki. Mangę się czyta, anime ogląda. Taki mały szczegół. 

2. Zwiastun dla Iinsza
Ten już mi wyszedł, przynajmniej mi się podoba i mam nadzieję, że Tobie też. c: Oczywiście wszelkie poprawki są wykonalne, jednak w określonym czasie. (patrz wyżej) Podałaś mi i gify i napisy, jednak kilka obrazków musiałam pozmieniać. Powód? Prosiłaś o zwiastun kolorowy, więc nie mogłam dać czarno-białych gifów, a jeden czy dwa po prostu nie pasowały. Starałam się dobrać odpowiednie, więc mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe. ;) 


Przyjmuję zamówienia!

Pozdrawiam, 
Cassie

P.S. Odeszły od nas już trzy osoby w następującej kolejności: Martaa, Luna (Kotnaa16) oraz Selly. Mam nadzieję, że nie ubędzie nas więcej. Ja co prawda w tym roku szkolnym będę bardziej zajęta niż zwykle, ale na pewno jak nie w tygodniu to będę w weekendy, na pewno będę ewentualnie przyjmować zamówienia z telefonu, więc odpowiedzi dostaniecie z mojego drugiego konta w sferze blogspot. 
P.S.2. I taki mamy koniec... Wszystko co dobre musi się skończyć. Ale mamy jeszcze 19 dni! Więc życzę udanej reszty wakacji. :D

2 komentarze:

  1. Zwiastun jest świetny! Bardzo mi się podoba po mimo paru zmian :D Dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16/8/14

    Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń