27 grudnia 2014

087. Santa Baby


Spoglądam wciąż na kalendarz i dotąd nie wierzę. Tyle czasu minęło od dodania mojej ostatniej notki. Wprawdzie byłam na urlopie, jednak to nie zmienia faktu, że od jego zakończenia nic się ode mnie nie pojawiło. Żałuję, gdyż sporo się zmieniło. Cieszę się, że Bluel jakoś podtrzymuje tą naszą zwiastunownię, bo niestety bardzo ją zaniedbałam. Moja droga, nie wiem jak ci dziękować, że jeszcze trzymasz nas przy życiu. Czuję, że jedyne co mogę wyrazić to mój zachwyt twoją sumiennością. Po prostu dziękuję. Może teraz wszystko się zmieni? Może wrócimy do wcześniejszej popularności albo przynajmniej do niej dobijemy? W sumie to nie takie ważne. Mam nadzieję, że ruszymy pełną parą do przodu i nie poddamy się bez walki.

A żeby ta notka nie była nudna to chcę was spytać, jak spędziliście święta? Dużo mieliście pracy czy leniuchowaliście od rana do wieczora? Jeśli chodzi o mnie to starałam się, aby wszystkie chwile spędzone z bliskimi były pełne szczęścia i radości. Poza tym Dziadek Mróz zrobił mi niezłą niespodziankę. :D Kiedy nastał 22 grudnia, nie padał śnieg, ani grama. Już myślałam, że zapomniał o mojej okolicy i nie przyniesie białego puchu ze sobą. Jednak myliłam się. Wczoraj rano wyjrzałam przez okno i nie mogłam uwierzyć w to, co zobaczyłam. Zaczął padać śnieg! *O* Ale się ucieszyłam, jak nigdy. A ja miałam mu już grozić patelnią. xD Tym razem miał szczęście. :P

A czy wiecie, że już 10 stycznia urodziny naszego bloga? Nie mogę się doczekać! <3 Chcę, aby ten dzień był wyjątkowy, dlatego zapraszam na niego wszystkich odwiedzających tą zwiastunownię. Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawili. c;

Dobra... koniec tego pisania. Przejdę do dwóch zwiastunów, które dla was przygotowałam.

What should you choose? | Trailer
Pospolity zwiastun, taki jaki robię zazwyczaj. Ogólnie mi się podoba. Pasuje mi tutaj i podkład, i wszystkie gify. Nie jest to za wesoły zwiastun, ale właśnie tak sobie go wyobrażałam. Miałam wcześniej problem z WMM, więc wersja była inna, ale ostatecznie po naprawieniu tego programu wyszło coś takiego. Może komuś się spodoba? Uwielbiam Lily, dlatego postanowiłam wykonać z nią zwiastun. Myślę, że mogę go zaliczyć do udanych.

True love never ends | Trailer
Zwiastun nawet mi się podoba. Bardzo mi się spodobał podkład, więc postanowiłam go tutaj użyć. Muszę wam się przyznać, że był to mój "eksperyment". Poszperałam na youtube i wycięłam z teledysków, filmów różne scenki, które później starałam się ułożyć w jakąś historię. Nie jest to coś fantastycznego, ale chciałam też pokazać coś nowego. Zrobiłam to w WMM, jednak ten program nie ma dobrych efektów, więc... zwiastun nie jest najlepszy, jednak widać, że da się coś takiego wykonać w tym programie. Zastanawiam się nad pobraniem Sony Vegas. Jest w nim o wiele więcej efektów i można stworzyć coś naprawdę świetnego. Niestety jest płatny, więc chcę to poważnie przemyśleć. A może wy macie jakieś pomysły na inny program niż WMM?

Okej... co mogę tylko dodać? Przyjmuję zamówienia! Zobaczę, czy ktoś w ogóle będzie chciał ode mnie zwiastun. c: Jeśli wolicie nie dostać takiej kaszanki jak w drugim zwiastunie to możecie mi napisać, żebym zrobiła go z gifów. To mi nawet ułatwi sprawę, bo jeszcze nie przestawiłam się na robienie zwiastunów z wyciętych scen, dlatego... piszcie śmiało. Gdyby jednak ktoś chciał zwiastun, taki jak powyżej, to może mi wysłać linki do różnych filmików z danymi scenami, które mają się pojawić w zwiastunie. Jednak jest jedna uwaga... wszystkie muszą być w HD. Inaczej obraz wychodzi, jaki wychodzi. :>

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu! ♥

Nath. xoxo

3 komentarze:

  1. Hasło: Better with you.
    Imię rozbitka: believeindreamshs
    Wyspa: http://just-a-dream-fanfiction.blogspot.com/
    Rozbitkowie-aktorzy: Emily Rudd, Niall Horan
    Krótka opowieść rozbitków: Prześlę ci ją na GG :)
    Radio z tratwy: Piosenka ma tytuł Just A Dream, ale możesz wybrać, która wersja bardziej ci się podoba :) Sam Tsui czy Nelly?
    Napisy: Nie mam pomysłu :/ No idea.
    Kolorystyka: Chciałabym, żeby na początku był kolorowy, a od rozstania głównych bohaterów biało-czarny
    Żeglarz: Nathalie.
    KONTAKT: believeindreamshs@gmail.com

    Mam nadzieję, że wykonasz moje zamówienie :)

    believeindreamshs

    OdpowiedzUsuń
  2. Hasło: Better with you
    Imię rozbitka: wytrwała na zawsze
    Wyspa: http://mlode-pokolenie-hogwart.blogspot.com/
    Rozbitkowie-aktorzy: Helena Barlow (Rose), (Albus Potter), Will Dunn (James II), wszyscy bohaterowie są w zakłądce bohaterowie.
    Krótka opowieść rozbitków: historia jest o młodym pokoleniu czarodziejów. Dzieciach Rona i Hermiony, Harrego i Ginny. Rose czeka na swój list z Hogwartu, w tym czasie daje się wplątać w plan kuzyna Jamesa i nie najlepiej się to dla niej kończy jak i dla jej kuzynki Lily. Gdy dostaje swój list rozpoczyna się jej przygoda. Wyrusza do Hogwartu. W pociągu poznaje młodą córkę Bellatrix Lestrange, zaprzyjaźniają się, podczas przydzielania do domów trafia do Gryffindoru tak jak Lestange i Albus. Od tego czasu dziewczyny się przyjaźnią (Rose jest jedyną osobą która potrafi dostrzec jej dobro, reszta widzi w niej tylko jej matkę i niebezpieczeństwo). Jednak dziwne rzeczy dzieją się w Hogwarcie, Rose odkrywa coraz więcej sekretów m.in sekretną dziewczyne Jamesa i sekret Scorpiusa. Jednak prawdziwa przygoda rozpoczyna się, gdy odnajduje tajemnicze lustro które ukazuje prawdę. Czy Rose zwalczy swoją ciekawość. I jak się zakończy ten rok szkolny?
    Radio z trawy: nie mam pojęcia, ale sądzę, ze lepiej będzie jak ty wybierzesz, najlepiej, żeby trzymało w napięciu, większego pomysłu nie mam.
    Napisy: nie mam pojęcia, ty najlepiej wymyślisz, ale żeby nie były zbyt oklepane i za bardzo oczywiste, najlepiej jakieś tajemnicze, mam nadzieje, że rozumiesz :)
    Kolorystyka: obojętnie
    Żeglarz: Bluel Namess
    kontakt: werkaguzenda@gmail.com

    Kontakt: werkaguzenda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjmuję zamówienie :) I proszę o kontakt na mailu xD

    OdpowiedzUsuń