15 stycznia 2015

DALSZA CZĘŚĆ URODZIN!

Dzisiaj zapraszam was do kolejnej części atrakcji. Przygotowane zostały przez nas dwa konkursy, które powinny się wam spodobać i mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. c: Pozostaje mi tylko życzyć wam miłej zabawy! :> Wymienione niżej konkursy są nieaktualne!

Konkurs Pisarski

Pomysł pochodzi z Doliny Zwiastunów. Na potrzeby tego konkursu wykonałyśmy zwiastuny wolne, które umożliwią wam stworzenie najpiękniejszych opowiadań na świecie! Wystarczy, że obejrzycie zwiastuny, wybierzecie jeden, który wam się spodoba i napiszecie do niego krótkie opowiadanie. Możecie wasze prace nadsyłać na ten e-mail: zwiastunowa.wyspa@onet.pl do 14.02 i przyjmujemy wyłącznie te w Wordzie (min. stron 3 max. 30). Ze wszystkich nadesłanych do tego dnia wybierzemy trzy opowiadania, które po prostu powalą nas na kolana. Nagroda? To chyba proste. Darmowy zwiastun (choć to pewnie już wiecie), darmowa reklama waszego bloga (o ile go posiadacie) oraz opublikowanie waszego opowiadania na ZW. Serdecznie zapraszamy! ♥

Od Nath:

Od Cassie:

Od Bluel Namess:

Konkurs "Kogo to zwiastun?"

Zabawa polega na tym, że musicie odgadnąć kto wykonał dany zwiastun. Nagrodą jest oczywiście *darmowy zwiastun, który musi wykonać wybrana przez was autorka, i jeśli posiadacie jakiegoś bloga to Zwiastunowa Wyspa zrobi jego darmową reklamę. Można powiedzieć wszystko albo nic. :D Życzymy miłej zabawy! Ps. Dwie osoby nie wzięły udziału akurat w tym konkursie. Zgadnijcie kto! :P






Dziękujemy za wspólnie spędzony czas!
~Załoga ZW

4 komentarze:

  1. W konkursie pisarskim wezmę udział, ale w zgadywaniu nie jestem najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kogo to zwiastun"

    1. Bluel Namess
    2. Cassie
    3. Nath

    Ciekawe czy zgadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17/1/15

    Hmmm.... to ja spróbuję w zabawie 'kogo to zwiastun'....
    1. na pewno Bluel,bo poznaje po tych rozmaitych przejściach....
    2. tu mam dylemat, bo ciężko mi stwierdzić kto go zrobił... ale wydaje mi sie że Annie...
    3. na 100% Nath,bo to widać po obejrzeniu całości,że wszystko wygląda tak jak wydgląda<3
    może zgadłam? ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt nie zgadł, który zwiastun jest mój? :(

    OdpowiedzUsuń