6 lipca 2015

133. Love me like you do...






Witam wszystkich bardzo serdecznie ;)
Jak się pewnie domyślacie, jestem nową stażystką. Zapraszam do zapoznania się z moją podstroną ;)
Miło mi was wszystkich poznać. Jestem bardzo wesołą osobą, i mam nadzieję, że będziecie u mnie zamawiać. Uwielbiam robienie zwiastunów i największą frajdą jest dla mnie dobieranie gifów/wycinków i podkładu muzycznego. Dodaję tutaj dla was zwiastun na moje opowiadanie, które już niestety nie funkcjonuje, oraz dwa próbne, dzięki którym możecie czytać te słowa.

1. Zwiastun do mojego NIEAKTYWNEGO opowiadania
Robiło mi się go świetnie. Uwielbiam Dramione i Emmę Watson.
Takie zwiastuny mogę robić dzień i noc. Jest trochę dramatyczny, jednak uwielbiam klimaty romantyczności i nieszczęśliwych wspomnień.
2. Zwiastun próbny nr 1 do Zwiastunowej Wyspy
Ten robiło mi się wręcz świetnie! Uwielbiam tajemnice, intrygi i Dobrevę ♥.
Niestety, jest za dużo tekstu i kilka gifów jest w sepii (moje niedopatrzenie). Co prawda gify zostały już poprawione, jednak tutaj daję wam wersję pierwszą. Ogólnie bardzo mi się podoba.
3. Zwiastun próbny nr 2 do Zwiastunowej Wyspy
Kocham podkład *.* Piosenka, której mogłabym słuchać dzień i noc. Na dodatek uważam, że bardzo dajnie wpasowała się w całość. Z chęcią przeczytałabym takie opowiadanie!
Wasza Kalipso
Życzcie mi powodzenia na stażu ;*
 

14 komentarzy:

  1. Strasznie podoba mi się zwiastun 2 *.* Chciała bym przeczytać takiego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też chętnie bym przeczytała :)

      Usuń
  2. Już Cię lubię - za lubienie Dobrevy :D Pierwszy temat jest mój i bardzo podoba mi się Twoja praca *.* Życzę Ci pomyslnego przejscia stażu! Obyś z nami została: *

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc tak... Całą formalność już wysłałam autorce. Zatem chciałabym zamówić zwiastun u Maggie. Jak już wspominałam wysyłałam jej cały "formularz". Jeśli będzie potrzebny wkleję i tu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm. Jeśli tak można, to Twoje zamówienie zostaje przyjęte ;)

      Usuń
    2. Normalnie zamówienie powinno zostać złożone tutaj, w komentarzu, ale nikt nie zabrania osobistego kontaktowania się z autorkami, więc wszystko w porządku ;)

      Usuń
    3. To się cieszę, bo nie byłam pewna;)

      Usuń
  4. Anonimowy7/7/15

    Ładne zwiastuny jak na początek twojej przygody ze zwiastunami. Nie potrafię wybrać ulubionego. Chociaż... ten drugi jest świetny, podobnie jak trzeci, bo kocham i Ninę, i Jennifer, więc oba skradły moje serducho. Oby tak dalej! ;) / Eve Bloom

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwiastun 2 jest cudowny. Z chęcią zabrałabym si za czytanie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardso :*

    OdpowiedzUsuń
  8. No widzę że zwiastunownia działa pełna parą *.* A co do stażystki to: Zwiastuny są świetne xD Masz talent dziewczyno. Jakbyś mogła to podaj mi tytuł piosenki z ostatniego zwiastunu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety, dziękuję bardzo :) piosenka to Lorde "Yellow flicker beat" z Kosogłosa :)

      Usuń