6 września 2015

151. All night long


Hej, kochani, witam się z Wami ponownie. Nawet nie wiecie jak się cieszę. :D Ale z drugiej strony niestety nie mam humoru ani sił na długą powitalną notką. Najlepszy przyjaciel się na mnie wkurzył i mnie teraz olewa, a ja nie wyrabiam... Nie będę Was zanudzać, przed Wami noc, a przede mną jeszcze 1/3 puszki Redds'a (ratunku, nie lubię piwa ;-; )... Także no...

1. Zwiastun Wolny

2. Zwiastun Wolny


3. Zwiastun Wolny

Niestety mi się zbytnio nie podoba... Miałam pomysł na fabułę ale już niezbyt na wykonanie... Ale skoro i tak możecie go obejrzeć na moim kanale to proszę bardzo 

4. A boy from a tenement house

Zwiastun opowiadania, na które nie było złożone zamówienie, więc można uznać to też za zwiastun wolny, po prostu spodobała mi się fabuła i tak jakoś zrobiłam zwiastun 

5. Love never dies

Zamówienie złożone i przyjęte, gdy byłam w okresie poza Zwiastunową Wyspą, bez przynależności do jakiejkolwiek zwiastunownii, dlatego nie ma na końcu linku

6. Paradiese with bitches

Zamówienie było trudne i najpewniej nawaliłam, ale no cóż... nawet najlepszy reżyser nie zrobiłby idealnego zwiastunu z jedynie opisu postaci, nie znając fabuły 


To to by było na tyle. Przepraszam, że tak krótko, następnym razem się poprawie... no i zwiastuny będą lepsze... 

Przyjmuję zamówienia

Cassie

1 komentarz:

  1. Anonimowy14/9/15

    Dziękuje <3 Zwiastun jest dobry, ale mogłaś tylko przedstawić postacie, nie musiałaś ich opisywać :) Ale zwiastun nam się podoba :D Dziękujemy <3 I przepraszam, że tak dziwnie to opisałam, ale na prawdę, nie wiedziałam jak opisać tą fabułę :/
    /Aya
    Ps. Przepraszam, że z anonima, ale nie mogłam zalogować się na konto :/

    OdpowiedzUsuń