28 września 2015

153. Przygody, przyszłość, pożegnanie

Nadszedł ten moment.
Który kiedyś musiał nadejść.
Trzy czwarte z nas czuje gwałtowne bicie serca?
Ja też czuję.
I myślę, że wiecie już co zaraz napiszę.

Odchodzę.
 Proszę, nie bijcie. Jestem po prostu do tego zmuszona przez sprawy prywatne.
Ja nie nadaję się do robienia zwiastunów ( wiem, przecież to nieprawda i jak ja mogę tak mówić xd). Nie mam zamówień prawie, a jedno z CZTERECH jakie miałam podobno mi nie wyszło. Nie chodzi jednak wcale o to. Nie sprawia mi to już przyjemności, traktuję to jak obowiązek. To była świetna przygoda, ale teraz już wiem, że nie dla mnie. Chcę spróbować czegoś nowego - piszę własną książkę. Zapraszam na wattpada "Amilbert" autor KatherineKalipso. Piszę też opowiadanie, ale nie SPAMuję, wystarczy wejść na mój profil Google+. Dlatego w sumie, żegnam się ze zwiastunami, ale nie z Wami :) Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi. 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

 

4 komentarze:

  1. Hejo kochana! :3
    Naprawdę musisz odchodzić? Szkoda :'( Ale rozumiem. Nie można się do czegoś zmuszać. Też nie chciałabym robić czegoś, co nie sprawia mi nawet najmniejszej przyjemności :)
    Tylko nie zgadzam się z pewną rzeczą.
    Mianowicie:
    Nie umiesz robić zwiastunów? Co Ty gadasz?! No to jakim cudem dostałaś się na staż i pomyślnie go przeszłaś? Tylko mi nie mów, że to przypadek, bo w nie nie wierzę! xD
    To szkoda. Mam nadzieję, że kiedyś do nas wrócisz :D Tylko niech nasz kontakt się nie urywa! :P
    Pozdrawiam cieplutko! xoxo :***
    Maggie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję, dziękuję :) Tak łatwo się mnie nie pozbędziesz xd

      Usuń
  2. Jest mi bardzo przykro kochana, że odchodzisz :( Ja uważam, iż twoje zwiastuny są wspaniałe :) Zawsze wkładałaś w nie swój czas i pasję, a to najważniejsze :) Nie wszystkim ludziom zwiastuny się podobają i musimy je niestety zmieniać (miałam taką sytuację tutaj xD). Inną sprawą jest, jeśli nie sprawiają Ci one przyjemności :( Mam ogromną nadzieję, że zmienisz zdanie i do nas powrócisz! ^^
    Pozdrawiam Lex May

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jesteście naprawde wspaniałe i kochane !

      Usuń