20 października 2015

159. What is this place?

 
Tak wyglądałem wstawiając swój pierwszy zwiastun. XDD Teraz jest nieco inaczej - stałem się pewniejszy siebie i w sumie się nie denerwuje. :D Może trochę - w każdej chwili możecie odrzucić moje zwiastuny. XD W każdym razie... Powiem tyle, że nazywam się Finnick, zwiastuny robię od niedawna, możecie znać mnie z innej zwiastunowni(nie robię reklamy), którą opuściłem. Mam nadzieje, że się polubimy.
Czas na zwiastuny! :D

PLASTIK
jeden z moich ulubionych zwiastunów. ;) 

Śmiertelna Pułapka
Pierwszy zwiastun, który trafił do Przeglądu Tygodnia. Został wykonany na moje opowiadanie, które, mam nadzieję, napiszę niedługo. 

My dream is a wish your heart makes.
Ten też lubię. :) 
 

Sekta
Ten wykonałem jako próbny na Zwiastunową Wyspę. ;) Nie wiem, czy mi się podoba. 


Ostatni zwiastun ;)

Było jeszcze kilka, których nie wstawię. Możecie zaglądać na mój kanał, gdzie wszystko obejrzycie.
Póki co:
Przyjmę dwa/trzy zamówienia.
Zmieniłem program na Vegas Pro 13.

4 komentarze:

  1. Anonimowy20/10/15

    Zwiastuny nawet spoko. W pierwszym głosy mi za bardzo nie pasują do całości. Lepszy by był bez nich. Jednak jeśli chodzi o zwiastun sekta, zbytnio nie przypadł mi do gustu. Fajny efekt ogień i głosy nawy pasują, ale mnie strasznie nudził. Czekam na nowe twoje zwiastuny.
    PS: Przepraszam, że pytam, ale co się stało, że opuściłeś wcześniejszą zwiastunownie?
    Pozdrawiam
    Melisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję twoją aktywność od dłuższego czasu, więc czas na moją opinię.
    Pierwszy zwiastun i ostatni są świetne. Fajne koloryzacje, miałeś na nie pomysł, ale w pierwszym nie podoba mi się to, że końcówka jest taka urwana. Do drugiego nie mam zastrzeżeń.
    Śmiertelna pułapka, również bardzo interesująca. Chętnie poczytałabym takie odpowiadanie.
    Zwiastun sekta mi się nie podoba. Efekt ognia wygląda kiczowato i przynudza.
    Mam nadzieję, że niedługo znów się pojawisz.
    Pozdrawiam,
    ~ Mrs. Bass xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawne, ale lepiej wychodzą Ci zwiastuny z dialogami w tle, niż te z napisami. Znam to, ciężko dobrać odpowiednie przejścia, czcionkę itp. Ale zgadzam się z opinią powyżej, pierwszy i ostatni są świetne !
    Oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. My dream is a wish your heart makes - zakochałam się. Ten zwiastun jest naprawdę pięknie zrobiony!

    OdpowiedzUsuń