1 grudnia 2015

170. Hello, it's me...

Hej, kochani! ♥

Jestem nową stażystką na Zwiastunowej Wyspie i nie wiem co mam napisać... xd 
Nazywam się Magda, ale podpisywać się będę Indestructible. Cieszę się, że dostałam szansę aby tu być. Nie miałam zbyt wielkiej styczność z robieniem zwiastunów, dlatego nadal się uczę i robię błędy. Jak już wspominałam nie wiem co mam napisać, tak więc wstawię tutaj moje przykładowe prace. :)

 1. Zamówienie dla Calla 

 
Jest to moje pierwsze zamówienie. Miałam lekki problem z odnalezieniem się w tematyce, bo muszę się przyznać, że nie oglądałam Harryego Pottera xd Ale koniec, końców chyba mi się udało.


Temat na zwiastun dostałam od ZW. Myślę,że wyszedł mi całkiem nieźle, ale dalszą ocenę zostawiam Wam :)


Ten robiłam całkiem niedawno i nawet mi sie podoba, myślę, że jest to mój teraźniejszy faworyt ;]


Ten zwiastun jest moim pierwszym jakiegokolwiek wykonałam! Mimo błędów estetycznych mi się całkiem podoba. 


Z mojej strony to by było wszystko. Mam nadzieję, że chociaż kilka zwiastunów przypadnie Wam do gustu. Jeżeli chcecie zobaczyć inne moje pracę, zapraszam na moją podstronę :) 

Przyjmuję zamówienia!!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz