14 stycznia 2016

184. Welcome back my little wonderland...


Hejka kochani!
  Kto mnie zna to bardzo się ciesze i mam nadzieje że tęsknił, a kto mnie nie zna ten pozna xD
Nie wiem czy ta wypowiedź miała jakiś sens ale dobra :) Jeśli jeszcze nie wiecie tutaj przemawia do was wasza Bluel Namess!
  Pamiętacie pewnie moje krótkie wypowiedzi w notkach, które postaram się z lekka zmienić, bo widzę że wszyscy się rozpisują teraz :D
  Ogólnie rzecz biorąc wracam po was po ponad pół rocznej przerwie, ale mam nadzieje że nie wypadłam z formy :P O i jeszcze taka informacyjka nauczyłam się robić zwiastuny z wycinków filmów!! hahaha, w końcu zrozumiałam tę czarną magie xD
  Oto przed wami moje najnowsze wypociny i kilka starych, bo jak wiadomo to robie też zwiastuny z gif'ów.


Wycinki:

Tak jak kocham TW tak musiałam zrobić o nim filmik, bo tyle się naoglądałam podobnych filmików i powiedziałam sobie: "Ja też takie chcę" i zaczęłam tworzyć.

To jest mój pierwszy zwiastun z wycinków, więc proszę o wyrozumiałość :D 
Kocham Theo, Kocham Malie i musiałam zrobić o nich filmik bo po prostu nie wytrzymałabym bez wykonania tego filmiku :) Wg mnie pasuja do siebie <3

Gify:

Niestety usunęłam tego bloga, ale w mojej opinii wyszedł mi chyba najlepiej ze wszystkich jakie zrobiłam dla siebie :D 

Pokazuje wam ten zwiastun ponieważ bardzo mi się podoba i mam nadzieje że wam tez przypadnie do gustu :D


No, nie pozostaje mi nic innego jak powiedzieć: Wróciłam i teraz jestem dla was!



5 komentarzy:

  1. Cieszę się kochana, że wróciłaś!!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się z tego bardzo cieszę :D Tęskniłam za wami <3

      Usuń
  2. Jako fan Teen Wolfa, bardzo cieszę się, że zrobiłaś dwa takie zwiastuny. :DD

    Ja będę bronił Malii, bo według mnie nie powinna być z Theo. Cóż, może jestem wkurzony, że jest nim zauroczona, a Stiles został taki odepchnięty, bo zobaczyła gołą klatę i "fajne włosy".
    Noale cóż, Malia to suczka trochę. Wolałem ją w trzecim i czwartym sezonie, kiedy Stalia była fajna. Ogólnie to bronię Malii, bo ją lubię. A może lubiłem. Nie wiem.
    Zresztą, teraz nie ma kogo wielbić. Tylko Tracy, kanima-wilkołak jest fajna jako ta suka.

    Ale ja tu o sezonie, a zwiastuny czekają. Ogólnie wszystkie są super! :D Najbardziej podobają mi się te dwa. Robiłaś je w Vegasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem za Maltheo (nie pamiętam jak to się dokładnie nazywa), bo wg mnie Stydia jest naj <3
      Co do robienia zwiastuów toten o Maltheo robiłam w iMovie a ten o Stilesie w Adobe Premiere

      Usuń
  3. Twoje zwiastuny są świetne i naprawdę gratuluję, że ogarnęłaś jak robić je z wycinków filmów. Dla mnie to nadal czarna magia haha :D Widzę, że nie tylko ja shippuje Stydie! <3 Najlepsi :D Cieszę się, że wróciłaś i życzę powodzenia! xx

    OdpowiedzUsuń