29 lipca 2014

062. Don't let the colours fade to grey

Witajcie!
Jestem nową stażystką o wdzięcznym imieniu Wika, ale tutaj będę się posługiwać nickiem Lusieeek. Skąd to się wzięło? Sama nie wiem! Ale to nie ważne! (: Za sobą mam kilkanaście wiosen, a ja osobiście jestem radosną dziewczyną z nutką tajemnicy, uwielbiającą wykonywać zwiastuny. (: Więcej dowiecie się na mojej podstronie: Podstrona Lusieeek - Zwiastunowa Wyspa. Oto moje prace, mam nadzieję, że wam się spodobają i ktoś zechce zamówić ode mnie zwiastun (:
Miłego oglądania! (:

Zwiastun pierwszy:


Zwiastun drugi:


No to tyle na dziś.
Do zamówienia!
Lusieeek (:

5 komentarzy:

  1. Obydwa zwiastuny są cudowne, po prostu się zakochałam <3
    Myślę, że spokojnie dostaniesz się na ZW :)
    Believe. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Lusieeek, chciałabym się do Ciebie zgłosić - świetne są te zwiastuny, które dodałaś! Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie ;)

    Hasło: True Love
    Imiona rozbitków: Kaleid i Elder
    Wyspa: Crucio Maxima: don't look back
    [ http://crucio-maxima.blogspot.com ]
    Rozbitkowie-aktorzy: moje propozycje, ale możemy jeszcze to omówić
    Caliope Malfoy - Emma Roberts
    Paul Dołohow - Evan Peters lub Sam Claflin
    Theodore Nott - Cristian Coulson
    ponadto, jeśli chodzi o postaci:
    Bellatrix, Voldemort, Narcyza, Draco, Lucjusz, Blaise, Scorpius, Astoria - jak w filmach, sama zdecydujesz kogo "użyć" albo porozmawiamy na priv, bo mam kilka pomysłów, które mogłabyś wykorzystać ;)
    Krótka opowieść rozbitków: Trochę nieskładna, bo pisałam na już - w zgłoszeniu, najwyżej doopowiadam na priv:

    Caliope straciła matkę (Bellatrix Lestrange) i została wychowana przez ojca (Lucjusza Malfoya) i macochę (Narcyzę Malfoy). Macocha wraz z przyrodnim bratem dziewczyny (Draco Malfoy) zamienili jej życie w piekło. Za czasów szkolnych Draco sprzedawał dziewczynę swoim kumplom, a po ukończeniu Hogwartu została wplątana w niechciane zaręczyny z Blaisem Zabinim, który był jednym z jej oprawców. Jednak w pewnym momencie wydaje się, że wszystko się zmieni. W życiu dziewczyny pojawia się Paul Dołohow, planują zemstę. Wcześniej w jej życiu liczył się tylko mały Scorpius, katowany przez swoich rodziców (Draco, Astoria). Teraz miała równiez swoją miłość. Kiedy zaczynają wprowadzać swe plany w życie i powoli pozbywają się członków znienawidzonej familii, wychodzi na jaw, że Lucjusz wcale nie był jej biologicznym ojcem. Bellatrix bowiem miała tajemnicę - romans z Czarnym Panem. Dowiaduje się także, że to Paul jest jej przyrodnim bratem, nie Draco.
    Dziwnym trafem w jej zyciu pojawia się drugi mężczyzna - Theodore Nott. Czy tym razem miłosć będzie szczęśliwa i co stanie się z Paulem, Scorpiusem i resztą bohaterów - tego wszyscy dowiedzą się czytając kolejne rozdziały, których jeszcze nie publikowaliśmy.


    Radio z tratwy: Depeche Mode - Damaged People lub Miriah - Special Death
    Napisy: do dogadania.
    Kolorystyka: czarno-biały
    Żeglarz: Lusieeek
    KONTAKT: kaleid101@o2.pl, preferuję kontakt przez facebooka, można pytać w mailu o linka, na GG trzeba się umówić, bo nie korzystam na codzień, ale mój numer 12804828

    Pozdrawiam Cię serdecznie i czekam na decyzję!
    Kaleid

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Żeby nie trzeba było długo szukać linka do ZW...
      Znajduje się tutaj:
      http://crucio-maxima.blogspot.com/p/lista-linkow.html

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1/8/14

    Jeśli chodzi o zwiastuny to bardzo mi się podobają.Podasz link do strony,z której pobrałaś program do zwiastunów ? Proszę,ja też chcę robić zwaistuny i może kto wie...Zgłosić się tutaj przy następnym naborze?..

    OdpowiedzUsuń