30 listopada 2014

080. Somtimes we don't know who need a help..

Siemka wszystkim!
Dziewczyny co tu za pustki? :P
Haha, dzisiaj akurat mam dobry humor :D Dobra przejdźmy do zwiastunów. Oddaje zwiastun a właściwie zwiastuny dla Adzia Dominguez. Są dwa ponieważ jeden jest pierwszą wersją jaką zrobiłam, zanim otrzymałam napisy od Adzi (Błagam nie gniewaj się)
Mam nadzieje że ci spodobają oba lub chociaż jeden xD.

1.To nie ty wybierasz to drugie serce, to miłość...

2. To nie ty wybierasz to drugie serce, to miłość... :D



Pozdrawiam 
Bluel Namess
Przyjmuję zamówienia!
Uwaga!
Nowe GG: 52210033 stworzone z myślą o zwiastunowni xD

1 komentarz:

  1. Anonimowy1/12/14

    Świetne ! Oba !! Za co mam bić, masz talent ! Na bloga wstawię oba <3 Na pewno,kiedyś tam znów złożę u cb zamówienie,obiecuję :D

    OdpowiedzUsuń