18 czerwca 2015

129. Heart wants what it wants ♥ ♥ ♥

Cześć !
Jestem, jestem i mam dla Was dzisiaj aż dwa zamówienia!

Ale na początek mam dla Was nowy, świeższy, ulepszony zwiastun bloga thatawkwardmoments.blogspot.com

♥♥♥


A teraz...
Zamówienie dla Vaniljowa V
Tak, wiem, że blog został zawieszony, ale chciałam wykonać ten film, więc oto i on !



I na sam koniec zamówienie dla mojej MySii.
Zwiastun jej cudownego bloga!
Otóż...napisy i muzyka pozostały w moich rękach, a ja pomyślałam, że to cudownie! Dlaczego? Ponieważ w końcu, od bardzo dawna, trafiłam na historię z odrobiną dramatu i tajemniczości. Żaden tam oklepany romans, mogłam się więc popisać!
Mam nadzieję, że Autorce się spodoba.
Ta piosenka Seleny jest moją ulubioną i pomyślałam, że doskonale się dopasuje do tematyki :)
A na sam koniec krótki monolog... mam nadzieję, że dobrze zrozumiałam zarys fabuły :)


A więc...
PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA!
KOLEJKA JEST AKTUALIZOWANA NA BIEŻĄCO !

♥♥♥

4 komentarze:

  1. Zwiastun jest tai awjfsusjsimkaasksjdjhsdkh *.* Zajebisty *-* Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba ! :) :)

      Usuń
  2. Zwiastun cudowny! Idealnie go dopasowałaś do fabuły. Bardzo dziękuję *o* :* <3

    OdpowiedzUsuń