21 lipca 2016

212. Hero's Come Back


Hejcia! Bardzo długo mnie tutaj nie było. Szkoła i poprawy ocen zabrały najwięcej czasu, a potem leniwa Lex tylko oglądała seriale zamiast wziąć się do roboty xD Nic na to nie poradzę :P Koniec tłumaczeń. Dzisiaj przychodzę do was z dwoma zwiastunami z wycinków, które wykonałam dość dawno, jednak nie chciało mi się ich wstawiać, ponieważ uznałam, że jest ich zbyt mało, a i tak przychodzę tylko z nimi xD Przynajmniej oba są z anime Naruto ♥


1. Zwiastun wolny
Już kiedyś wpadłam na pomysł wykonania tego zwiastunu, ale moje lenistwo skutecznie uniemożliwiło mi jego wykonanie przez dłuuuuugi okres czasu xD W każdym razie zawsze zastanawiałam się co by było, gdyby wtedy Sasuke zabił Sakurę :P Naruto chciałby się zemścić? A może wybaczyłby przyjacielowi? Co do wykonania to lepiej nie będę komentować :)

2. Zwiastun wolny
A to jedna z moich ulubionych postaci! Uwielbiam Shisui'ego. Nie ma za dużo o nim filmików na YT, a ten shinobi w pełni zasługuje na zwiastun tylko o nim xD Znaczy po części, ponieważ akurat dodałam tutaj Itachi'ego. Byli dla siebie jak bracia, a ja uwielbiam ich obu, więc nie widziałam przeszkód, aby obu ich tu przedstawić :) Tak samo jak powyżej mówiłam - o wykonaniu nic nie mówię.


Dzisiaj to na tyle prac :) Jak zawsze mam więcej przeciw, niż za w przypadku obu zwiastunów. Jednak nie będę się nadmiernie nad tym rozpisywać xD Na koniec powiem tylko, że życzę wszystkim miłych, słonecznych i ciepłych wakacji! I oczywiście przyjmuję zamówienia :)

Pozdrawiam Lex May

1 komentarz:

  1. Hasło:
    Better with you
    Imię rozbitka:
    Gosia
    Wyspa:
    Życie królewskie - opowiadanie
    http://opowiadaniezyciekrolewskie.blogspot.com/
    Rozbitkowie-aktorzy:
    Głwni:
    Isabella Bella Valenta - Selena Gomez
    Edward Alvarez/książę Edward - Freddie Stroma
    Catherine "Kate" Benson - Lucy Hale
    Jacob Simonetti Jr. - Jorge Blanco

    Drugoplanowi:
    Ambra "Am" Ferro - Mercedes Lambre
    Ramiro Tavelli - Ruggero Pasquarelli
    Natalia "Naty" Gorjesi - Karol Sevilla
    Tajemniczy X - Nieznany aktor
    Krótka opowieść rozbitków:
    Historia dzieje się po śmierci matki Belli.Bella przeprowadza się do ojca.Tam poznaje pierwszą miłość Edwarda i nowych przyjaciół Kate i Emmeta.Potem poznaje ich tajemnicę.Wszyscy są wampirami i na dodatek Edward jest księciem.Po mimo że poznała ich sekret to nie zmieniła o nich zdania.Tam też spotyka swojego wroga Am która ją oszpeca i krytykuje ja na każdym kroku jak ją spotka i jej paczkę.Potem jej paczka Naty i Ramiro postanowili jej się sprzeciwić i przejść do paczki Belli.Gdy odeszli Am dostawała pogróżki od tajemniczej postaci.Leczy gdy ją zabito wszystko się zmienia.Kto jest zabójcą?Kto się ujawni?Czy prawda wyjdzie na światło dzienne?Co z tego wyniknie czytajcie.
    Radio z tratwy:
    Winx club - Szaleje z miłości do ciebie
    https://www.youtube.com/watch?v=a_w62lqJdjM
    Napisy:
    ma byś historia z pnk poprzedniego
    Kolorystyka:
    czarno-biały,kolorowy
    Żeglarz:
    Victoria Sparks
    KONTAKT:
    gonia687.99@wp.pl

    OdpowiedzUsuń