31 sierpnia 2016

218. The Domino Effect

 
 Hejo kochani! :3
Ostatnio mam straszną fazę na serial Orphan Blach. Jest genialny *-* Od pierwszego odcinka wiedziałam, że jest świetny. Tym, którzy nie oglądali, polecam z całego serducha, bo naprawdę warto obejrzeć ♥ Nie zdziwię się, jak zakochacie się tak samo, jak ja :3
Jestem zmartwiona, bo nie obejrzałam nawet jednej trzeciej filmów i seriali z mojej listy, a jutro już rozpoczęcie roku szkolnego... Właśnie cieszę się ostatnim dniem wolności. A Wy? Chcecie już do szkoły? :D
Dziś przybywam do Was z jednym zamówieniem, Nie mam pojęcia, na kiedy zrobię kolejny zwiastun, dlatego też notkę postanowiłam opublikować dzisiaj :)

Zamówienie dla Cavaletti
Zwiastun robiło mi się o tyle dobrze, że spodobała mi się tematyka i nie miałam żadnych problemów ze znalezieniem materiałów. Końcowy efekt podoba mi się. Uważam, że nie wyszło źle, ale opinię pozostawiam Wam :)

Pozdrawiam cieplutko! xoxo :*
Zamówień nie przyjmuję.

Maggie

10 komentarzy:

  1. Witam! Składam kolejne zamówienie :) :
    Hasło: Better with you
    Imię rozbitka: Ilikedreams (Wattpad)
    Wyspa: https://www.wattpad.com/296199415-invisible-l-h-wolno-pisane
    Rozbitkowie-aktorzy: Scarlett Leithold i Luke Hemmings
    Krótka opowieść rozbitków: Scarlett Leithold to uczennica drugiej klasy liceum, blondynka. Luke Hemmings to również uczeń drugiej liceum, blondyn, gra w szkolnej drużynie koszykówki, jest w pewnym stopniu populrny. Scarlett nie może nic na to poradzić, kiedh wpada po same uszy... Zauroczenie, zakochanie - tak. Niestety blondyn nie odwzajemnia jej uczuć, a jedynie kojarzy ją ze szkoły. Czy wspaniałomyślny plan jej przyjaciółki - operacja "Scarlett idzie na bal z Luke'iem" się powiedzie? Czy Sky zbliży się do Luke'a? Czy jednak pozostaną w tej samej relacji?
    Radio z tratwy: czy żeglarz wybrany przeze mnie, może zrobić dwa zwiastuny z dwoma różnymi piosenkami? Jak tak, to pierwsza to "Don't let me down" - The Chainsmokers ft. Daya (już ją podawałam) lub "Innocence" - Avril Lavigne.
    Napisy: tylko opisujące historie!
    Kolorystyka: normalna, oryginalne kolory
    Żeglarz: Victoria Sparks, zamawiałam już u ciebie.
    Kontakt: ilikedreamswattpad@wp.pl
    Pozdrawiam żeglarzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Hasło: Better with you
    Imię rozbitka: Freda Moos
    Wyspa: brak (zwiastun na Wattpad: https://www.wattpad.com/story/82291997-czarno-r%C3%B3%C5%BCowi )
    Rozbitkowie-aktorzy:
    Lilly Collins z „Love, Rosie” (Aida – główna bohaterka)
    Sam Clafin z „Love Rosie” (Gabriel)
    Mario Casas z „Trzy metry nad niebem” (Benjamin)
    Pozostali bohaterowie (bez konkretnych aktorów) z filmów: „Charlie”, „LOL”
    Krótka opowieść rozbitków: Aida to dziewczyna z własnymi zasadami. Po głośniej awanturze z rodzicami pakuje walizkę i przeprowadza się do swojego chłopaka Beniamina- mechanika samochodowego. Sama zostaje opiekunką do dzieci. Imprezy ze znajomymi stają się dla niej czymś na porządku dziennym, a ciągły brak pieniędzy problemem, który stale spędza sen z powiek. Kłopoty sprowadza na nią także kryminalna przeszłość jej ukochanego. Wszystko to szybko przerasta dziewczynę. Jej życie jeszcze bardziej komplikuje niespodziewane pojawienie się jej dawnej miłości z czasów podstawówki - Gabriela. Chłopak różni się od ludzi, którymi otacza się Aida. Z ich odnowionej relacji zaczynają wynikać zaskakujące dla dziewczyny prawdy.

    Radio z tratwy: https://www.youtube.com/watch?v=YthChN1Wq8M
    Napisy: Jaki kolor ma twoje życie? Czy potrafisz określić je jedną barwą? Spróbuj. Ja nie byłam w stanie wybrać. Beniamin kojarzył mi się z czernią, a Gabriel…
    Kolorystyka: kolorowy przy Lilly Collins z „Love, Rosie”, Samie Clafin z „Love Rosie” oraz scenach z „Charlie”, czarno – biały przy scenach z Mario Casas z „Trzy metry nad niebem” oraz scenach z „LOL”
    Żeglarz: Maggie
    KONTAKT: freda.moos@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hue hue, jak mówiłam, podoba mi się bardzo i cieszę się, że Tobie, autorce tego arcydzieła także i nie musiałaś się męczyć robieniem go.
    Jeszcze raz przeserdecznie dziękuję i mój rudy kot ściska Cię swoim wielkim serduchem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Okej, więc muszę zmienić żeglarza, bo "Victoria Sparks" nie jest już ponoć autorem Zwiastunowej Wyspy...
    Hasło: Better With You
    Imię rozbitka: Ilikedreams
    Wyspa: https://www.wattpad.com/296199415-invisible-l-h-wolno-pisane
    Rozbitkowie-aktorzy: Scarlett Leithold i Luke Hemmings
    Krótka opowieść rozbitków: Scarlett Leithold to uczennica drugiej klasy liceum, blondynka. Luke Hemmings to również uczeń drugiej liceum, blondyn, gra w szkolnej drużynie koszykówki, jest w pewnym stopniu populrny. Scarlett nie może nic na to poradzić, kiedh wpada po same uszy... Zauroczenie, zakochanie - tak. Niestety blondyn nie odwzajemnia jej uczuć, a jedynie kojarzy ją ze szkoły. Czy wspaniałomyślny plan jej przyjaciółki - operacja "Scarlett idzie na bal z Luke'iem" się powiedzie? Czy Sky zbliży się do Luke'a? Czy jednak pozostaną w tej samej relacji?
    Radio z tratwy: Czy możliwe jest zrobienie dwóch tych samych zwiastunów, tylko że z innymi piosenkami? Jak tak to pierwsza to: Don't Let Me Down - The Chainsmokers ft. Daya lub "Innocence" - Avril Lavigne
    Napisy: "Kiedy mnie zauważysz?" "Może niedługo"
    Kolorystyka: broń Boże czarno-biała! Chyba, że nie ma innego wyjścia :)
    Żeglarz, Cassie
    Kontakt: ilikedreamswattpad@wp.pl
    Mam nadzieję na informację przyjmującą! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy1/10/16

    Zmieniam żeglarza na Maggie!

    OdpowiedzUsuń