25 lutego 2014

011. Strive to target

Cześć, ziomeczki <3 !
Tu Nath i wgl. ♥ Tak, tak, przyjęłam na razie dwie stażystki. Powinna być jeszcze trzecia jednak nie otrzymałam od niej odpowiedzi (Kotnaa16). Zobaczymy, co będzie dalej. Mamy mało zamówień, co mnie niepokoi. Nie mam zamiaru zamykać tej zwiastunownii. Promuję ją, owszem, ale i tak nikt nie składa zamówień. Przecież możecie je składać pod ostatnią notką (czyli np. tą) i pisać, która z nas (Ja, Rid czy Ana) mamy wykonać dla was zwiastun. To bardzo prsote! Pewnie kojarzycie już Rid z innej zwiastunownii. Tym razem jest w naszej. Nie mogę się doczekać zamówień, nieważne dla kogo, ważne, żeby po prostu były i wszyscy byli z nich zadowoleni. Dziewczyny robią fenomenalne zwiastuny, według mnie, więc naprawdę warto u nich zamawiać. Co ja na dziś przygotowałam? Zwiastun Wolny, a oto on:

 
 
*Ten zwiastun...ciężko mi go opisać. Bardzo spodobały mi się barwy czarno-białe i myślę, że był to strzał w dziesiątkę! Zwiastun...nigdy nie zrobiłam lepszego. Zaczynam nowy rozdział w swoim życiu. Chcę te zwiastuny robić z prawdziwą pasją, a nie tak...byle jak. Dlatego czekam na... trzecie (?) zamówienie!

Mam nadzieję, że będzie więcej zamówień i dziwię się, że do mojego bloga chciało dołączyć tyle osób. Dziękuję za to. Tylko...w innych zwiastunowniach zawsze jest więcej zamówień. Dlaczego wybrałyście moją? Nie mam pojęcia. Ale i tak bardzo za to dziękuję. Może dzięki wam zwiastunownia będzie bardziej popularna.
Przyjmuję zamówienia!
Macie jakiś pomysł na kolejny zwiastun wolny? A może chcecie coś zamówić? ZAPRASZAM! ♥

Nath xxx

6 komentarzy:

  1. Anonimowy25/2/14

    WOW! Jak ty go zrobiłaś? Stwierdzam, że jest...no...brak mi słów po prostu <3 / Klara323

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Składam kolejne zamówienie :). Tamten blog nie wypalił :(
    Hasło: Freedom and Peace
    Nick: Kłamczucha Thriwall
    Wyspa: http://youarenexttomewithoutbeing.blogspot.com/
    Rozbitkowie - aktorzy: Demi Lovato, Eleanor Candler, Całe 1D.
    Krótka opowieść rozbitków: Rodzice 17 - letniej Demi nie dawają sobie z nią rady. Wysyłają ją znienawidzoną przez nią siostrę - Eleanor Calder i jej przyjaciół ( 1D ). Jednak tam się nie zmienia. Wręcz przeciwnie. Jeszcze bardziej jedzie po nauczycielach. Nie wraca na noc. Nie raz zatrzymywana przez policję. Nienawidzi 1D i siostry jeszcze bardziej. Wpada w ogromne tarapaty. Czy Demi da sobie radę, czy przełamie się i poprosi o pomoc?
    Radio z trawy: Imagine Dragons - Radioactiv
    Napisy: 17 - letnia Demi ( gif z Demi Lovato )
    Przeprowadza się do siostry ( gif z Eleanor )
    I jej przyjaciół ( 1D )
    Jednak jest z nią jeszcze gorzej... ( gif z alkoholem, narkotykami i wyścigami )
    Czy ktoś jej pomoże?
    Czy zostanie z ty, wszystkim sama?
    Żeglarz: Nath.
    Kontakt: klamczucha13@gmail.com
    z Góry dzięki <3. Button wstawię jak przyjmniesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuje <3
      Na sobotę chyba się nie wyrobie ale zobaczymy ;))

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Zrobiłam zwiastun! ♥ Robiłam go chyba z godzinę, bo szukałam materiałów, ale się udało! Jutro go ujrzysz tylko pewnie niestety w postaci linku ale jeszcze zobaczymy :)

      Usuń
  3. Jak się nazywa piosenka w tym zwiastunie? <3

    OdpowiedzUsuń