11 lutego 2014

07. Living in joy

Dzisiaj zwiastun wolny z nowego programu. Nie mam pojęcia jak go opisać. Wszystko w nim wyraźnie widać i wygląda, jakby Ally wspominała wszystkie chwile. To cudowne! Dziękuję ci jeszcze raz, Flo i mam nadzieję, że zwiastun serio ci się podoba. Tym razem przerzucam się na Windows Movie Maker 2.6, bo jest najlepszy! Nie żałuję, że z niego korzystałam, tworząc ten zwiastun. Właśnie ten program otworzył mi drzwi do nowego świata. A oto mój zwiastun:

Link (znowu się nie wgrał!!!): http://www.youtube.com/watch?v=SJzCcywfsGU

Przyjmuję zamówienia!
Wiem, że jest ustalony "Tygodniowy Stan Feryjny", ale warto dodać choć jedną notkę w tym tygodniu. A zamówienia? Przyjmuję z wielką chęcią i zrobię je jak najszybciej. "Jeśli autorka ma czas by zrobić zwiastun to notkę należy dodać jak najszybciej" - zgadza się. Miałam wolny dzień i zrobiłam, wprawdzie zwiastun wolny, ale zrobiłam zwiastun, prawda? Jeżeli podobają wam się moje prace to zamawiajcie! Że na blogu jest mało wejść to nie oznacza, że jest gorszy. Jeśli nie chcesz czekać w kolejce na innym blogu to...zamów u nas! Bo u nas narazie nie ma kolejki (jest wolna), więc zamawiaj jak najszybciej, póki ktoś cię nie uprzedzi! A nawet jeśli...to i tak możesz złożyć zamówienie :)

Pozdrawiam,
Nath ♥

1 komentarz: