28 czerwca 2014

057. Sailors goodbye! It's time to roll up the sails

Na samym początku chcę przeprosić wszystkich bez wyjątków za:
- moje ociąganie
- długą nieobecność
- nie sumienną pracę
- no i teraz nawet nie zostawię po sobie dobrego zdania - za nie dodanie notki na czas :C
- ZA MOJE ODEJŚCIE

Wiem że takie głupie że niedawno co mnie przyjęli a już zrezygnowałam, ale musicie mnie zrozumieć jestem można powiedzieć początkującym profesjonalnym sportowcem - mam 3 razy na dzień przez 6 dni w tygodniu treningi + w roku szkolnym jeszcze lekcje... I jak tu znaleźć czas na tworzenie zwiastunów :C
Natłok zajęć zmusił mnie do rezygnacji z Zwiastunowej Wyspy.
Wiem że nie pozostawiam po sobie dobrego zdania ale proszę was niech to pójdzie w nie pamięć i miejmy do siebie szacunek - jak w sporcie liczy się przecież RESPECT. hahah
Kocham was wszystkich i tymi czułymi słowami zakończę swoje pożegnanie pozwalając dodać sobie tylko krótki cytat którego już w sumie użyłam w tytule ale co mi tam:

"Żegnajcie żeglarze! Nadszedł czas, by zwinąć żagle"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz