16 grudnia 2014

084. You can love if you try...

Hejka,
W końcu dostałam zmówionko z Ross Lynch! Boże nawet nie wiecie jak się cieszyłam xD A teraz do rzeczy. Ściąganie gifów + szukanie ich zajęło mi kilka dni, ale było warto :D Mam wrażenie że to jeden z lepszych jakie zrobiłam xD Bez dalszego elaboratu... Przedstawiam wam zwiastun opowiadania z Ross'em Lynch'em.
  Jeśli będziesz chciała coś zmienić pisz na maila lub w kom. poprawiony wyśle mailem :D

My dreams and I- Story with Ross Lynch

Przymuję zamówienia!

8 komentarzy:

  1. Anonimowy16/12/14

    Zwiastun jest przecudowny !!! Wszystko się doskonale zgrywa. Bardzo mi się podoba! :) <333 Mam tylko jedną uwagę i mam nadzieję, że to nie będzie problem. Tam na końcu wstawiłaś napis: Jestem Angelica...". Mogłabyś przeprawić 'c' na k? Bohaterka jest polką i zawsze mówię o niej, jako Angelika, a nie Angelica. Ale ogólnie jest strasznie zadowolona.
    Pozdrawiam,
    Weronika <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16/12/14

      jestem*

      Usuń
    2. Anonimowy16/12/14

      I gdybyś jeszcze tam w jednym napisie, gdy pojawia się Jorge, jest: 'On zepsół wszystko.' Słowo zepsuł, piszę się przez u otwarte. Strasznie cię przepraszam, że wytykam ci te błędy. Nie robię tego, aby cię urazić ani nic takiego.

      Usuń
  2. Hej!
    Chciałabym złożyć zamówienie :)
    Hasło: Better with you
    imię rozbitka: Iga Mary Lynch
    wyspa: lovemelikethat-r5.blogpsot.com
    rozbitkowie-aktorzy: Ariana Grande, Ross Lynch, Rocky Lynch (ogólnie zespół R5), i -N (tajemnicza postać. aktor nieokreślony, ale żeby był jakiś fragment z tajemniczą postacią :) )
    Krótka opowieść rozbitków: Młoda dziewczyna, idol tysięcy nastolatek, rodzina, przyjaciele i prześladowca.
    Siedemnastoletnia dziewczyna o imieniu Mackenzie wyjeżdża z przyjaciółką do Los Angeles na wakacje. Poznają one rodzeństwo, z którym od razu wpadają w przyjazne relacje. Mack i młody blondyn odkrywają, że łączy ich coś więcej niż tylko 'kumpelskie relacje'. Sielankę przerywają tajemnicze wiadomości z pogróżkami. Życie bohaterów wywraca się o 180 stopni, gdy dowiadują się, że ich przyjaciółka została zamordowana w nieznanych okolicznościach...
    kolorystyka: obojętnie, jak będzie ładnie :)
    żeglarz: Bluel Namess
    kontakt: igamarylynchr5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. co do muzyki: OneRepublic- Apologize :)

      Usuń
    2. jeju, dziękuję :*
      btw, na kiedy mniej-więcej bd gotowy? :) nie chce pospieszać tylko po prostu się dowiedzieć kiedy prowdopodobnie się pojawi :)

      Usuń
    3. Szczegóły wysłałam ci na maila xD

      Usuń