1 stycznia 2015

088. It's new year honey...

Siemka!
 Mam zaszczyt jako pierwsza powitać was w nowym roku 2015! Woooho :D Mam nadzieje że nie przedobrzyliście w sylwestra ;) Standardowo przechodzimy do rzeczy :P
Oddaje zwiastun dla Wytrwała Na Zawsze. Kochana pozwoliłaś mi prawie na wszystko (za co ci dziękuje :*) Niestety nie mogłam znaleźć odpowiedniej nutki do zwiastunu, ale mam nadzieje że ta      Cię nie zawiedzie ;) Jeśli chodzi o gify... Miałaś racje z dziećmi był duży problem dlatego w zwiastunie mogą się powtórzyć.
  No to nie pozostaje mi nic jak powiedzieć: Chcesz coś zmienić pisz na e-mail :D


Happy New Year Everybody!

Przyjmuję zamówienia!!

4 komentarze:

  1. Zwiastun jest naprawdę prześliczny, nie mam żadnych zastrzeżeń, muzyka mi się podoba, od razu wpadła mi w ucho, czyli sądzę że, ze pasuje do pracy.
    Dzięki za tak szybkie zrobienie pracy, już wstawiam zwiastun na mojego bloga, jak będę znów potrzebować zwiastun na bloga, wpadnę tu i zamówię oczywiście u ciebie.
    Jeszcze raz wielkie dzięki za tak piękną pracę.
    Pozdrawiam
    wytrwała na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Hasło : Better with you
    Imię rozbitka: Julia Kubiak
    Wyspa: Cut From The Fate / http://cut-from-the-fate.blogspot.com/
    Rozbitkowie-aktorzy: Matrha (Danielle Campbell), Nick (Bertie Gilbert), Lucas (Liam Hemsworth), Rodzice: Lea( Larisa Oleynik), Edward (Brian Hallisay) ; Przyjacióka Domu: Jessica (Emma Roberts)
    Krótka Opowieść: 14 letnia Martha, wraz z Nick'em, Lucas'em i ich rodzicami przeprowadzają się do Nowego Orleanu. "Zmiana nie była by konieczna, gdyby ojciec nie dostał tego cholernego kontraktu". W ciągu trzech lat rodzinie Feist powodzi się doskonale. Jak normalna rodzina, miewają gorsze i lepsze chwile, ale na dobytek nie mogli narzekać. Dzieci dorastały w szczęśliwej atmosferze. Najstarszy syn, Lucas dostawszy się do programu "X Factor", który wygrał, wyjechał na trasę koncertował po Ameryce Północnej. Zdobył naprawdę wiele fanów i dużo uszanowania ze strony starszej jak i młodszej młodzieży. Nick został kapitanem drużyny baseball'owej. W ciągu miesiąca w nowej szkole zdobył chyba wszystkich możliwych przyjaciół. Natomiast Martha przeszła największą zmianę. Z małej, szarej i cichej myszki, stała się zadziorną, normalną nastolatką. Dziewczyna jest bardziej odważna, stała się naprawdę sympatyczną, nawet miłą osobą. Edward i Lea Feist na początku żałowali przyjazdu i oderwania ich dzieci od poprzedniej rzeczywistości, ale po roku cieszą się, że tak postąpili.Dzieci wraz z rodzicami oczekują na przyjście małej niewinnej istoty. Wszyscy starają się jak najlepiej pomagać rodzicom, także nie utrudniać im wychowania całej rodziny. Każdy każdemu daje trochę ciepła, miłości no i przede wszystkim dumy.
    Na początku kolejnego roku szkolnego, do Orleanu przeprowadza się dawny znajomy Marthy. Nathan, jej dawny chłopak, do którego skrycie dalej coś czuje.
    Kolorystyka: zostawiam to tobie, jednak proszę cię, żeby nie było to nic jaskrawego, ani nic jasnego. bardziej stonowane kolory.
    Żeglarz: Bluel Namess
    KONTAKT: julekgulek20@gmail.com / Twitter: big_love_of

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń