16 stycznia 2015

091. See you soon everyone..

Welcome!
 Jak już widać po tytule tego posta... Odchodzę z Zwiastunowej Wyspy... Hahaha mam was! Zabiłabym się gdybym tak napisała :D
 Biorę urlop na tydzień ponieważ jadę do Włoch (a tam nie będę miała internetu i laptopa) Więc nie będę przyjmować zamówień :( Ale spokojnie jak tylko wrócę wstawię dwa boskie zwiastunki wolne, więc pozostaje wam czekać ;)
 Dobra przechodzimy do zwiastunów. Oddaję dwa zamówienia dla Wytrwała na zawsze i Karolina g. Wiem że miały się one pojawić już dawno ale był urodzinki ZW więc jakoś się nie zgrałam.


Glee Club ~Zwiastunowa Wyspa

Tutaj miałąm problem z napisami na gifach (mogą sie nie zgrać z gifami) Ale tobie wytrwała dziękuję za przesłanie materiałów bo nie wiem czy bym bez tego dała radę ;) Muzyka może nie jest najlepszej jakości ale innej ni znalazłam.


Infinity ~Zwiastunowa Wyspa

Bardzo spodobało mi się to zamówienie, bo odrazu miałam na nie pomysł :P Napisy (na których powinni "gadać" bohaterowie) występują na napisach końcowych bo wyobraziłam to sobie jak prawdziwy zwiastun filmu, i chciałam żeby było taki dramatyczny moment (boże jak ja dzisiaj bzikuje) Dobra po za tym świetny blog ;) Mam nadzieje że muzyka przypadnie ci do gustu.

Dobra podsumowując: Dzięki wam spróbowałam napisów na gifach czego wcześniej się bałam ;) Ale dziękuję i życze powodzenia w pisaniu blogów :*

PS:
Skargi, zażalenia i wnioski wysyłajcie na maila do 2 a.m ;) 

Do zobaczenia za tydzień ;)

Nie przyjmuję zamówień! :(

3 komentarze:

  1. Zwiastun bardzo mi się podoba, nie mam zastrzeżeń. A przy okazji mam pytanie, czy problem z poprzednim zwiastunem został rozwiązany? Jeśli nie to prześlij mi z komputera filmik :)
    Jeszcze raz dzięki za zwiastun

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzedni filmik gdzie nie sprawdzę działa bez zarzutu.. Wyślę ci go jak tylko będę miała czas.

      Usuń
  2. Zwiastun bardzo mi się podoba, jest świetny <3
    I jeszcze raz bardzo dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń