15 lutego 2016

192. I got that fire in my soul


Baardzo długo mnie tutaj nie było i z góry naprawdę przepraszam!
Trochę czasu minęło od mojej ostatniej notki, ale nie myślcie sobie, że przez ten czas nic nie zrobiłam! :D Mam w zanadrzu kilka zamówień i zwiastunów wolnych jednak dzisiaj pokażę wam tylko zamówienia.

1. Zamówienie dla wytrwała na zawsze




2. Zamówienie dla Daisy



3. Zamówienie dla Princess


Oczywiście te prace oddałam właścicielkom z dużym wyprzedzeniem niż jest notka.
Nie będę się rozpisywać. Niech będzie krótko i na temat :)

Przyjmuję zamówienia 

Victoria Sparks

7 komentarzy:

  1. O Jezu, kocham ten zwiastun (tu Princess, z drugiego konta, haha) oglądałam go chyba z pięć razy, mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi! Bardzo się cieszę, że Ci się podoba! xx

      Usuń
  2. Hasło: better with you
    Nick: Ważka
    Nazwa bloga: i-like-the-way-you-love-me.blogspot.com
    bohaterowie: Michael Jackson i Whitney Houston jako Kate Jackson
    Opowieść: Sławny gwiazdor został oskarżony o molestowanie nieletniego. Odwrócili się od niego znajomi, przyjaciele... Jedynie rodzina jest z nim, ale czy aby napewno? Czy rodzeństwo rzeczywiście chce mu pomóc? Jego żona powraca po roku rehabilitacji. Ma bardzo ciężkie zadanie. Musi udowodnić sędzi niewinność męża. W dodatku Michael uzależnił się od leków, przez co staje się agresywny. Kobieta stawia mu ultimatum: ona i rodzina, albo leki.
    Muzyka:https://youtu.be/GIQn8pab8Vc https://youtu.be/3YxaaGgTQYM i to:
    https://youtu.be/R1cAHU-74uk
    Napisy: one day (mówione, jakby dało radę )
    Change everything (też mówione )
    I'm sorry
    I can't
    Robiący zamówienie: Maggie
    Kontakt: queenofthenight@onet.pl
    Mogę sie troche tutaj wypowiedzieć? :) chce, aby w trailerze była scena z " Bodyguarda" z 1992 jak tytułowa bohaterka uderza (pod koniec filmu bodajże ) swojego ochroniarza. A odnośnie Michaela - sceny jak sedzia ogłasza werdykt (znajdziesz na yt- Michael Jackson live court verdict), chciałabym jak wychodzi z sądu i gify z 2007roku i 2009 z filmu This is it.
    To chyba tyle. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o kolorze: czarno-biały i kolorowy :)

      Usuń
    2. Przyjmuję (:

      Usuń
    3. Maggie jeszcze dzisiaj postaram się wysłać maila do Ciebie z konkretami ok? :)

      Usuń
    4. Jasne. Nie śpiesz się ;)

      Usuń