1 kwietnia 2016

200. My Legend

Poro ♥

Hej wszystkim! Znowu zjawiam się po długim czasie z kilkoma pracami xD W święta o dziwo znalazło się trochę czasu, aby popracować nad zwiastunami. Inspirował do nich ten przystojniaczek na gifie :D Czyż on nie jest słodki? :* Teraz mam sporo rzeczy na głowie, ale przecież nie przyszłam tutaj o nich opowiadać xD Zaczynamy!

Gify:

1. Zwiastun wolny
Co mogę powiedzieć o tej pracy? W sumie sama nie wiem co chciałam stworzyć. Muzyki nie mogłam za nic dobrać. Wyszło masło maślane, które postanowiłam pokazać, ale chyba to błąd xD

2. Zwiastun wolny
Tutaj również początkowo miałam jakiś zamysł, lecz również wyszła paćka xD Muzyka tak średnio pasuje, ponieważ w tej pracy też miałam problem z jej dobraniem.

3. Zwiastun wolny
Tak jak w dwóch poprzednich pracach - zamysł był, ale wykonanie nie oddaje tego co chciałam pokazać. Z dobieraniem muzyki mam teraz takie problemy. Tutaj również, dlatego powtórzyłam piosenkę czego bardzo nie lubię.


Wycinki:

4. Zwiastun wolny
A tutaj mamy nowość! Tym razem zamiast anime, za które wciąż zabrać się nie mogę, wstawiam wam pracę, do której stworzenia inspirowała mnie gra League of Legends, w którą gram, ale zrobiłam sobie przerwę przez brak czasu xD Cóż mogę o nim powiedzieć? Dobrze, że nie ma wśród blogerów zbyt wielu graczy, bo raczej by mnie wyśmiali, że z czymś tak marnym przyszłam :D I tak jest najdłuższy, bo ostatnio wykonuję zwiastuny mające od 50 sekund do minuty. Pominęłam wiele fajnych scen tworząc tą pracę, ale gdybym wstawiła ją taką jaką chciałam to filmik miałby 5-7 minut xD Kto by chciał tak długi zwiastun oglądać? Ale pobiłabym rekord najdłuższego zwiastunu xD Muzyka też zbytnio tutaj nie pasuje, ale ten problem dotyka wszystkie prace z tej notki.


Jak to się mówi "szału nie ma, dupy nie urywa", czyli standardowa notka Lex xD Te zwiastuny nie wyszły takie, jakbym chciała, ale nic się na to nie poradzi. Będzie lepiej ;) Jak na tą chwilę w dalszym ciągu nie przyjmuję zamówień, ponieważ mam dość mało czasu. Szkoła jest teraz najważniejsza i poprawianie niektórych ocen, które nie są satysfakcjonujące xD Nie wiem kiedy znów się z notką pojawię, a więc gdybym kolejkę otworzyła to zamawiający (jeżeli tacy by się znaleźli) musieliby długo czekać na zamówienia. Oczywiście nic nie bronię odważnym, którym na czasie za bardzo nie zależy :P Wtedy notka musiałaby pojawić się mimo wszystko szybciej xD Haha, ale się rozpisałam xD
Do następnej notki!

Pozdrawiam Lex May

7 komentarzy:

  1. Anonimowy2/4/16

    Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3/4/16

    Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hasło: Better with you
    Imię rozbitka: Czekoladowa Milka
    Wyspa: http://tajemnicaczasumilka.blogspot.com Tajemnica Czasu
    Rozbitkowie-aktorzy: Cóż zadałam ci pytanie, czy zrobisz zwiastun bez głównej aktorki wykazałaś zainteresowanie :) Jak to pomorze bohaterka ma brązowe włosy.
    Krótka opowieść rozbitków: Eva. Osoba, która ostatnio nie daje sobie zbytnio rady. Jej oceny pozostawiają dużo do życzenia, a reputacja... w sumie w ogóle jej nie ma. Na ogół jest normalna i choć się stara, zawsze jej nie wychodzi. Do czasu. Jej los jednym wydarzeniem całkiem się zmienia. Mimo swego charakterku ktoś z góry chciał, aby otrzymała przedmiot o dość przydatnej umiejętności. Zegarek, który cofa czas to marzenie każdego, szczególnie gdy masz poprawić oceny! Jednak to nie dobry przykład znajdzie się też inny. W szkole dochodzi do dziwnych zniknięć, a i nawet zabójstw. Eva może zmienić bieg wydarzeń, lecz musi się liczyć z konsekwencjami swych wyborów. Każde słowo jest jak reakcja łańcuchowa, a zbyt częste cofanie czasu tworzy inną mniej realną i odległą rzeczywistość. Świat rozpada się na jej oczach niczym domek z kart, a najbliżsi znikają bez śladu. Poświęcić moc na ratowanie bliskich czy swego świata.
    Radio z tratwy: BRETON - GOT WELL SOON link: https://www.youtube.com/watch?v=ReCdPcaDn4M
    Napisy: wolałabym nie
    Kolorystyka: Mroczna, czyli zdaję się na ciebie :)
    Żeglarz: Maggie
    KONTAKT: zaufanie666@wp.pl, 38632298 GG < tu jestem częściej.
    Mam nadzieje, że zamówienie jest dobre i go przyjmiesz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń