24 marca 2016

199. Control

Arrow


Hejo kochani! ♥

Co u Was słychać? Tym razem przychodzę do Was z kolejnymi dwiema pracami, ale za to cała happy, ponieważ w końcu jest wolne! Czasami mam dość tej szkoły xD Po gifie pewnie zauważyliście, że mam nową fazę. Tym razem jest to Arrow ♥ Skończyłam oglądać Flasha i szybko znalazłam sobie nowy serial do oglądania i nie żałuję
Korzystając z okazji, życzę Wam udanych świąt spędzonych w gronie rodziny i smacznego jajka! Taaak. Nie umiem składać życzeń. Przyjdźmy więc do zwiastunów. To wyjdzie lepiej xD


1. Zamówienie dla Kai Szajnert (linku nie podaję, bo blog jest jeszcze prywatny).


Jeszcze nie wiem, jakie zdanie ma o zwiastunie autorka bloga, bo mi jeszcze nie odpisała, ale mi się podoba. Zrobiłam go szybko, bo mam już sporo materiałów z JB i Chloë Moretz i wyszło na to, że nie musiałam szukać nic dodatkowego. Na początku sądziłam, że praca będzie kiepska, ale po dodaniu muzyki i przejść zmieniłam zdanie :D

2. Zwiastun na mojego bloga Nad przepaścią.




Ten zwiastun również mi się podoba. Tym razem wolałam nie kombinować z dodawaniem tekstów mówionych (wyszłaby taka porażka jak poprzednio) i efekt wyszedł zadowalający. Jak zwykle zwiastun trochę długi, ale jak robię dla siebie to nie umiem robić krótkich i to chyba właśnie ten minus...




Pozdrawiam Was cieplutko! xoxo :***
PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA! :3

Maggie


PS Nie wiem czemu wyszła taka dziwna czcionka :/

2 komentarze:

  1. Dziękuję!
    Zwiastun jest idealny <3 taki jak go sobie wyobrażałam. Hah przepraszam ze nie odpisałam ale mail mi się nie chciał załadować :') Nie wiem jak ci dziękować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że się podoba :D Spokojnie, rozumiem. Pozdrawiam cieplutko! xoxo :***

      Usuń