2 maja 2016

206. Heart By Heart



Hejo kochani!
Co u Was słychać? :D Taa. Nie ma to jak w nocy siedzieć na necie, zamiast iść spać xD Dzisiaj przybywam do Was z dwoma zwiastunami... więc zapraszam do oglądania (jakoś nie wiem, co mam napisać xD).


1. Zamówienie dla blanka.


Zwiastun wyszedł mi.... krótki. Bardzo. To chyba najkrótszy, jaki do tej pory zrobiłam, ale to może dlatego, że jest bez napisów? Za bardzo też  nie wiedziałam, co do niego dać, ale mimo to podoba mi się i zaliczam go raczej do tych udanych.

2. Zwiastun na mój blog.


Już prezentowałam ten zwiastun, ale ten jest poprawiony (trochę zmieniła mi się fabuła xD) i krótszy. Usunęłam kilka scenek (a miałam problem z ich wyborem) i uważam, że jest lepszy, niż poprzedni. Chyba xD

Pozdrawiam cieplutko! xoxo :***
Przyjmuję zamówienia :)

Maggie

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zwiastuny ! Zwłaszcza ten pierwszy mi się mega podoba ! Może bez napisów, ale wszystko co trzeba jest pokazane, a też zostawia taką nutkę tajemnicy i ciekawość :D

    Livi :*

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie króciutki, no ale jest śliczny dziękuję bardzo.:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że się podoba ♥

      Usuń
  3. Muzyka w drugim jest po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy można jeszcze złożyć zamówienie, ale spróbuje :)

    Hasło: Better with you

    Imię rozbitka: Coffies

    Wyspa: The Fox (link:https://www.wattpad.com/story/70886352-the-fox)

    Rozbitkowie-aktorzy: Danielle Campbell i Daniel Sharman

    Krótka opowieść rozbitków: Zmienny Lisołak, który jeszcze nie przeszedł przemiany i Wilkołak, który pragnie tylko spokoju. A pomiędzy nimi stado. Dziewczyna Lisołak, przyjeżdża do Leacy Ville na wymianę szkolną by spotkać się z dawno niewidzianą przyjaciółką. Grupa poplarsów "Wilki" od początku daje jej znać, że wiem co ukrywa i grozi, że jeżeli nie wyjedzie to sami ją zabiją. Tylko Nathaniel próbuje ją chronić, a między nimi rośnie głęboko skrywane uczucie.

    Radio z tratwy: Fall Out Boy - Irresistible ft. Demi Lovato

    Napisy: Nie chcę testu, ale chciałabym, żeby na końcu pokazał się tytuł i autor.

    Kolorystyka: Kolorowa

    Żeglarz: Maggie

    KONTAKT: darahi12@o2.pl

    Pozdrawiam :)

    PS. Nie mogę wstawić buttonu, ale napisałam o tobie w opisie opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno tu jest byłam. Ale jak tylko weszłam zachwycił mnie szablon. Cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21/5/16

    "Zamówienie dla blanka". Deklinacja tak bardzo... To może konsekwentnie: "Zwiastun na mój bloga"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od jakiegoś czasu nie odmieniam nazw zamawiających. Poza tym nie tylko ja nie odmieniam (:

      Usuń