17 listopada 2015

165. Between Heaven And Disaster



Cześć! 
Dawno nie było u mnie nowej notki i w końcu postanowiłam się za to zabrać. 
Czy tylko ja mam tak, że kiedy jest zimno i pochmurno, to czuję się strasznie smutna? 
Wtedy wszystko mnie dobija i nie mam chęci dosłownie na nic :')

Nie zanudzając dłużej oddaje zamówienia: 

1. Zamówienie dla Danica

Temat bardzo przypadł mi do gustu. Uwielbiam połączenie Draco i Hermiony i dzięki temu robiło mi się ten zwiastun jeszcze przyjemniej. Jestem z niego w miarę zadowolona, ale ostateczną ocenę zostawiam Tobie! xx

2. Zamówienie dla ~dreamer~



Nie jestem z niego do końca zadowolona. Pierwszy raz robiłam zwiastun łącząc dwie piosenki i nie wiem czy mi to wyszło :') Wyobrażałam go sobie trochę inaczej, ale mam nadzieję, że tobie się spodoba! Chociaż mam szczere obawy :') 



 Jeżeli ze zwiastunami coś jest nie tak, lub chciałybyście coś zmienić, to śmiało piszcie! Wszystko można poprawić.

Ps. Wiem, że ostatnio przyjęłam zamówienie od bezimenna, ale jesteś w nowej kolejce, czyli w moim następnym poście. Niestety nie wyrobiłabym się w jeden dzień:') Jeżeli dążę dodać notkę w czasie stażu, to wstawię go tutaj, ale w razie czego sprawdzaj pocztę. Zazwyczaj tam wysyłam zwiastun z dużym wyprzedzeniem.


 PRZYJMĘ JEDNO ZAMÓWIENIE!

Victoria Sparks xx

3 komentarze:

  1. Kochana Victorio!
    Chciałam Ci ogromnie podziękować za cudowny zwiastun, który dla mnie wykonałaś. Jest naprawdę wspaniały:)
    Zaraz utworze zakładkę "zwiastun", sprawiając, by można było go u mnie podziwiać♥
    Jeszcze raz ogromnie dziękuje i życzę powodzenia w tworzeniu szablonów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się cieszę z tego powodu! To świetnie, że Ci się podoba! xx Dziękuję bardzo! :*

      Usuń
    2. Szablonów XD Boże teraz sie zorientowałam XD
      Brawa dla mnie :D
      Zwiastunów*

      Usuń