8 grudnia 2015

172. May the force be with you!


Hej, kochani, znowu troszkę minęło odkąd się widzieliśmy, prawda? No, ale tak to niestety wychodzi. :( W każdym bądź razie zostało tylko 10 niecałych dni  do premiery STAR WARS! Ktoś jeszcze ze mną odlicza? :D Niestety idę dopiero w sobotę. :c A wy? Jeśli macie bilety, pochwalcie się, a ja przejdę do zwiastunów. :D 



Tak, większość z Was za pewne już go widziała, ale jakoś tak podoba mi się, więc postanowiłam wrzucić go drugi raz. W dodatku tematyczny co do premiery SW. :D Może nie jest to jakieś cudo, ale nie zaliczam go do nieudanych. 

2. Zwiastun Wolny


Może nie jest jakiś świetny, zrobiłam go bardziej z nudów. xD

3. Zamówienie dla Rockmenowa

Uwielbiam Ninę Dobrev, więc cieszę się, że mogłam z nią trochę popracować. :D Sądzę, że wyszło mi to całkiem nieźle, ale no oczywiście nie doskonale. Podkład muzyczny jest na życzenie autorki, trochę starałam się pod niego dopasować.


Przyjmuję zamówienia!

Całusy, 
Cassie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz