20 grudnia 2015

176. Can't keep my hands to myself

Selena Gomez I Want You to Know Cleavage GIF

Cześć Wszystkim! 

Dawno nie wstawiałam nowych postów, ale ostatnio ilość obowiązków po prostu mnie przeraża. Nie mogę znaleźć na nic czasu.
Dosłownie na nic. 
No ale nic. Przychodzę dzisiaj z jednym zamówieniem i jednym zwiastunem z którym nie wiem co w sumie zrobić xd


Zamówienie dla bezimenna

Uwielbiam Shaileene Woodley i wszystko co z nią związane, więc ten zwiastun robiło mi się całkiem przyjemnie. Autorce wysyłałam go już wcześniej i znam jej zdanie, więc śmiało mogę powiedzieć, że jestem z niego zadowolona. 

Zwiastun na ,,Mean Girl"

Ostatnio wpadł mi pomysł na nową fabułę jbff i wyszło z tego coś takiego. Nie wiem czy użyję tego do nowego bloga, czy nie, więc na razie możecie brać to jako zwiastun wolny. 
Miałam trochę problem z dobraniem muzyki, ale koniec końcem chyba nie wyszło tak źle :")


Mogę przyjąć kilka zamówień :)

Victoria Sparks

1 komentarz: