21 marca 2016

198. Be Alright


Dzień dobry!  xx

Jako, że ostatnio trochę posiedziałam w domku, miałam też czas na zrobienie zwiastunów. 
Chociaż przyznam, że ostatnio coraz gorzej u mnie z motywacją. Na dworze coraz cieplej i nie mam ochoty ani na naukę, ani na cokolwiek innego związanego z siedzeniem w domu. W momentach kiedy świeci słońce myślę tylko o tym, aby wyrwać się na świeże powietrze!

No, ale wracając do tematu, mam dwie prace. Pierwszy raz kombinowałam coś z głosami. Nie wiem jak mi wyszło, dlatego ocenę zostawiam wam :)

1

Jest to zwiastun na mojego nowego bloga, który ruszy za jakiś czas. Oczywiście jest to JBFF, bo jakże by inaczej ;D Trochę pokombinowałam z kolorami. Chciałam, żeby to było jak przebłyski wspomnień, ale nie do końca jestem zadowolona z efektu końcowego.

2

Ostatnio oglądałam "Kosogłos 2" i coś mnie natchnęło do stworzenia tego zwiastuna. No i oczywiście jestem wielką fanką serii ,,Igrzyska śmierci", więc wyjątkowo przyjemnie mi się nad tym pracowało. To pierwszy raz kiedy nie użyłam napisów, tylko posłużyłam się wypowiedziami z filmu. Mam mieszane uczucia, co to tej pracy, ale jak na mój pierwszy raz w sumie chyba nie jest jakoś tragicznie.



Przyjmuję zamówienia
Victoria Sparks

1 komentarz: