13 lutego 2015

096. Why cheat better , tell immediately...

Hejka,
Tak wiem Bluel coraz mniej się udziela, ale ma dużo nauki i pare zamówień więc się nie denerwujcie ;) Niestety oddaję tylko dwa z czterech zamówień, ponieważ do jednego nie mam gifów z bohaterką a drugi dostałam dosłownie podczas wstawiania tej notki :D No, możecie się spodziewać mojej notki w niedzielę :*
Dobra to do filmików przejdziemy c:

Miracle ~Zwiastunowa Wyspa


Upadła i łowcy ~ Zwiastunowa Wyspa


Z góry przepraszam Wytrwała Na Zawsze (za brak gifów i nie wyrobienie się tak jak obiecałam) i Lyra Parkinson (twoje zamówienie zauważyłam gdy już wstawiłam tę notkę)


!Przyjmuję zmaówienia (2)!

14 komentarzy:

  1. Spokojnie, jestem wyrozumiała i cierpliwa !
    To jasne, że nie wykonasz zwiastunu od pstryknięcia palcem :)
    A czy mogłabyś odpowiedzieć na moje pytanie w zakładce 'pytania' ?? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej xD Już odpowiedziałam :*

      Usuń
  2. Hej :) Miałaś racje, że się jeszcze kiedyś ze sobą zetkniemy ;) Założyłam kolejnego bloga i bardzo chciałabym na niego zwiastun :D Widzę jednak, że obecnie masz dość dużo zamówień, więc od razu mówię, że nie musisz się śpieszyć z moim zamówieniem. Jestem cierpliwa i będę wytrwale czekać na twoją pracę :*
    Hasło: Better with you
    Imię rozbitka: Weronika Łachecka
    Wyspa: http://i-love-you-bitch.blogspot.com/
    Rozbitkowie-aktorzy: Avril Lavigne, Ross Lynch
    Krótka opowieść rozbitków: Lydia Powell to wredna, egoistyczna i bezuczuciowa dziewczyna. Chodzi do pierwszej klasy liceum, jeśli można to tak ująć, bo często opuszcza zajęcia dla chłopaków, imprez, alkoholu czy narkotyków. Ma problemy z prawem, ledwo zalicza testy i sprawdziany w szkole. Jest obrażona na cały świat, odkąd jej rodzice się rozstali. Znienawidziła ich i wszystko dookoła. W szkole wszyscy się jej boją i traktują, jak zwykłą dziwkę, za którą zresztą zawsze się podaję. Oczywiście to nie prawda, lecz Lydię nie obchodzi zdanie innych. Dziewczyna uwielbia muzykę, gra na gitarze, pianinie oraz pięknie śpiewa. To jedyna rzecz, na której jej zależy, ale oczywiście ona nie przyznaję się do tego. Jest też Ross. Typowy Bad Boy, obiekt westchnień wszystkich dziewczyn w szkole, oprócz Lydii. Strasznie go irytuję ten fakt, chłopak jest bardzo arogancki i ma się za chodzący ideał. Ta dwójka nienawidzi się doszczętnie. Ale wkrótce w szkole będzie specjalny casting, który poszukuje młodych talentów. Lydia chce wystąpić, ale wie, że sama nie ma szans. Tak się składa, że Ross również chce tam wystąpić i jest w podobnym położeniu. Lydia i Ross muszą się przełamać i schować nienawiść do kieszeni. Oboje chcę wygrać, a wiedzą, że jedynym sposobem by to osiągnąć jest zostanie partnerami. Razem są nie do pokonania. Ale czy im się to uda? Czy będą potrafili, chociaż przez sekundę skupić się na muzyce, a nie na ciągłym obrażaniu się nawzajem? A może w trakcie tej ich współpracy zrodzi się między nimi coś niepowtarzalnego i wyjątkowego? Zobaczymy...
    Radio z tratwy: Avril Lavigne - What The Hell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, nie mogło mi dodać całego komentarza bo był zbyt długi xd O to dalsza część:
      Napisy: Jakiś gif małej dziewczynki rzucającej się w ramiona ojca i napis: "Grzeczna, potulna, słodka, mała dziewczynka..." potem może być gif z jakąś małą dziewczynką i rodzicami oraz napis: "Szczęśliwa, kochająca się rodzina..." Kolejny gif z szczęśliwą rodzinką, a później napis: "Oczywiście, do czasu..." gif z kłócącymi się rodzicami i płaczącą dziewczynką. Napis: "Nagły rozwód rodziców zburzył jej dotychczasowe życie..." potem gif z płaczącą Avril (jest taki xd) i napis: "To wydarzenie zmieniło ją nie do poznania..." i tutaj mogą być jakieś gify Avril, takiej niegrzecznej- jak pokazuję środkowe palce (jest taki gif xd). Fajne gify są też, jak wpiszę się w google "Avril Lavigne Smile Gifs" albo "Avril Lavigne Rock N Roll Gifs"- idealnie by tu pasowały :) Napis: "Stała się suką, bez żadnych skrupułów czy uczuć... obraziła się na cały świat." Kolejne gify Avril i napis: "Potem doszły do tego imprezy, narkotyki, alkohol i częste wizyty na Policji" Jakieś gify z palącymi i pijącymi dziewczynami i może policjantami? XD oraz napis: "To nie koniec problemów Lydii...". Kolejny napis to: "Jest jeszcze on- Głupi, arogancki chłopak, którego nasza dziewczynka szczerze nienawidzi od zawsze..." Teraz gify Ross'a- ale też takie mniej 'grzeczne', bo w tym opowiadaniu Ross będzie typem Bad Boya :D Napis: "A on nienawidzi jej..." Jakieś gify par, które się nie lubię (fajne są gify Deleny z Pamiętników Wampirów z pierwszych sezonów- jest nawet taki jeden co Elena rzuca Damona poduszką- chciałabym, żeby się znalazł w tym momencie xd) Potem napis: "Ale jednak ta dwójka ma w sobie coś co ich nawzajem łączy..." Gify Avril, jak śpiewa i gra na gitarze oraz gify Ross'a też grającego i śpiewającego :D Potem napis: "Muzykę." Kolejny napis to: "Oboje będą musieli się przełamać i zacząć ze sobą współpracować..." tutaj mogą być gify, jak jakaś para siedzi se sobą przy pianinie i piszę piosenki. Potem napis: "To nie będzie łatwe... ale chcą być najlepsi, więc muszą połączyć swoje siły. Potrzebuję siebie..." tutaj mogą być gify, jak jakiś chłopak i dziewczyna ze sobą śpiewają albo coś ;) Potem napis: "Ta sytuacja mocno ich do siebie zbliży..." Teraz gify zakochanych par, które się przytulają i całują (też może być Delena xd) i napis: "Czy on może być tym, który przypomni jej, co to są uczucia?" Kolejne gify zakochanych par :D "Czy nasza dziewczynka wyjdzie na prostą?" Kolejne gify Avril i napis: "Czy pogrąży się jeszcze bardziej?" kolejny napis: "Dowiedzcie się sami..." Jeśli będziesz potrzebowała jakiegoś gifa czy czegokolwiek, pisz do mnie na Gmaila, na pewno odpowiem :)
      Kolorystyka: Może być kolorowy :)
      Żeglarz: Bluel Namess
      KONTAKT: veronicalynch1995@gmail.com
      Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszytsko,
      Weronika <333

      Usuń
    2. Jezusie, ale się rozpisałam... Mam nadzieję, że wszystko w tym zamówieniu jest w miarę jasne. Jeśli nie, pisz do mnie. Chętnie wszystko wyjaśnię :) Jeszcze raz bardzo dziękuję <3

      Usuń
    3. Witam ponownie xD Przyjmuje twoje zamówienie i dziękuje za wyrozumiałość co do czasu wykonania ;)

      Usuń
    4. Bardzo dziękuję :) Nie masz za co dziękować, rozumiem, że na razie masz niezłe urwanie głowy. Nie martw się, chętnie poczekam ;)

      Usuń
  3. Łołołoło *U*
    Po pierwsze to wielki szacun, bo chyba tylko ty podtrzymujesz tego bloga. Inne dziewczyny udzielają się raz na dłuższy czas, a niektóre chyba prawie ostatniego czasu wcale.
    No, ale ważne,że ty jesteś ^^
    Super,że tak się angażujesz w to wszystko : D
    Podoba mi się w twoich pracach dobór gifów :3 Jak na moje oko, to raczej starasz się żeby były one różnorodne itd.
    No i wychodzi ci to.
    No,ale u ciebie plus, bo często widzę jakieś inne itp. Idziesz w dobrym, wręcz bardzo dobrym kierunku &.&
    Osz internety. Coraz mniej ładnych, nowych gifów..
    Świetnie dobrana muzyka ^^. Z resztą jak chyba zawsze : D
    Jeśli chodzi o same napisy, to wiem,że teraz raczej wszyscy ci je narzucają, więc nawet jeśli jakieś mi się nie podobają lub czasami przeciwnie, to nie do końca twoja działka : p
    Jedyne to co ci mogę narzucić, to według mnie szczegół, ale istotny, który według mnie decyduje o efekcie całościowym. Mianowicie najczęściej u ciebie pojawia się "c" zamiast
    "ć". Nie wiem czemu tak jest. Chociaż. Ja osobiście na kompie też nie mogę tego robić, ale zawsze możesz znaleźć jakiś sposób, żeby się to udało. Np. kopiować tą literkę.
    Po prostu zwracaj bardziej uwagę na takie szczególiki, bo bez nich jest dobrze, ale z nimi idealnie ;3 Takie małe, a taka wielka różnica
    Wydaje mi się,że w każdej pracy ładnie oddajesz całość, chociaż jeden z ostatnich zwiastunów, który robiłaś i trwał chyba niecałą minutę, wydał mi się przy krótkawy. Ale to był chyba taki jednorazowy przypadek : o.
    Zwiastunom z dzisiejszej notki, z powodu braku czasu nie przyjrzałam się jakoś szczególnie, ale wydają mi się odnosić do wszystkiego co powiedziałam.
    W drugim wkurza mnie czcionka. No bo nie jest polska, więc są Ż,Ę itp. wiesz o co chodzi. A to nie wygląda zbyt ładnie. Uważam,że napisy są twoimi najgorszymi wrogami i powinnaś nad nimi popracować, udoskonalić itp. Takie moje wrażenie. Na napisach na gifach to już się wgl nie znam, ale chyba też trochę więcej pracy i będzie perfekcyjnie. Jeszcze będziesz robić zwiastuny do profesjonalnych filmów ^^
    Ale i tak wydaje mi się,że jest świetnie, bosko <3
    Oby tak dalej !
    Uwielbiam twoje prace, masz wielki, ale to wielki talent <3
    Mam nadzieję,że nie jesteś na mnie zła za te napisy XD Po prostu staram się być szczera i mówić to co myślę, nie chciałam być złośliwa.
    Życzę weny, czasu i pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14/2/15

      Niby prawda, że tylko Bluel podtrzymuje tego bloga, ale przecież każdy ma swoje życie i nie zawsze ma dużo czasu na przyjemności. Poza tym widziałem, że w załodze mogą pojawić się nowe osoby (o ile dostaną się na staż), więc jeszcze więcej ludzi się będzie udzielać. Myślę też, że Nath wszystkich zaciągnie do pracy, ale w swoim czasie ;-)
      No, a jeśli chodzi o zwiastuny Bluel to nie mam jakiś wielkich zastrzeżeń, ale i tak proponuje nie tworzenie z gifów tylko z wycinków filmów, teledysków itd. Warto też w końcu zrezygnować z WMM, bo on jest jedynie podstawowym programem, a uważam, że wy już podstawowe zwiastuny opanowałyście i tworzycie je w profesjonalnym stylu, więc warto poszukać jakiegoś nowego programu i próbować swoich sił głębiej się rozwijając. Takie moje zdanie i liczę na to, że uda wam się iść w tym kierunki,a może nawet dorównacie Bajkowym Zwiastunom! :-D

      Pozdrawiam.
      Theo503

      Usuń
    2. Łucja-jesli chodzi o napisy to uwielbiam je robić tak samo jak szukać jakichkolwiek gifów :) Wybieram czcionki tak by pasowały do klimatu zwiastunu (ze sie tak wyraze) niestety malo ust polskich czcionek które do na ch plasują wiec wybieramy tak by to sie aż tak nie rqwzilo w oczy. Aha, i jeszcze te cholerne "ć" to nwm o co chodzi mojej klawiaturze bo wciskam alt+c i wyskakuje a potem tego nie ma albo jest, ale co poradzisz na złośliwość rzeczy martwych xP.

      Theo- masz racje ja nie podtrzymuje tego bloga, ale mam zamowienia wiec muszę je oddawać (tak a masło jest maslane) Dziewczyny sie nie udzielają bo nie maja zamówień albo czasu i tyle xD Powiem szczerze ze WMM juz mnie zaczyna denrwowac bo sie zacina itd, mam jeszcze adobe pro ale dopiero sie na nim ucze wiec moze kiedyś dodam moje wypociny, chcialam jeszcze pobrać Vegasa ale niestety nie mogę (komputer itd)

      No mam nadzieje ze odpowiedziałam jasno xD
      Pozdrawiam
      Bluel Namess

      Usuń
  4. Jesteś wielka! :D
    Zwiastun strasznie mi się podoba
    Jest perfekcyjny!
    Dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Masakra *-*
    Zwiastun bardzo mi się podoba, jest idealny :)
    Dzięki bardzo ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, no więc chciałabym złożyć zamówienie na zwiastun, mam nadzieję, że przyjmiesz ;)

    HASŁO: Better with you
    IMIĘ ROZBITKA: Violette
    WYSPA: http://love-you-and-hate.blogspot.com/
    ROZBITKOWIE-AKTORZY: Selena Gomez, Demi Lovato, Harry Styles, Niall Horan, Louis Tomlinson, Zayn Malik, Liam Payne, Taylor Swift
    KRÓTKA OPOWIEŚĆ ROZBITKÓW: Victoria (Selena), Isabella (Demi), Harry i Louis to paczka przyjaciół, która wyszła niedawno z poprawczaka. Uwielbiają handlować narkotykami, zabijać i gnębić innych. Główną rzeczą jaką robią to ciągłe uciekanie. Mają też wrogów. Nialla, Liama i Zayna oraz Carlę (Taylor). Uwielbiają ryzyko i dobrą zabawę. Co się stanie potem?
    To tak ogółem, bo nie bardzo wiem jak to opisać.
    RADIO Z TRWAY: M.I.A. - Bad girls lub

    NAPISY:
    1. Victoria...
    (kilka gifów Seleny)
    2. Musi liczyć tylko na przyjaciół...
    (gify Demi, Harrego i Louisa)
    3. Oraz wrogów
    (gify Nialla, Liama, Zayna i Taylor)
    4. Imprezy
    (gify imprezowania_
    5. Alkohol
    (gify wódki, jak dziewczyna pije itp)
    6. Zabijanie
    (gify pistoletu, strzelania, zabijania)
    7. Narkotyki
    (gify z narkotykami, wciąganiem koki, itp)
    8. Co się stanie gdy się zakocha?
    (gify par, pocałunków itp)
    9. Czy przyjaciele jej pomogą?
    (gif przyjaciółek, przyjaciół)
    10. Może los ma dla niej niespodziankę?
    (gif cięcia się, krzyku, rozpaczy itp)
    11. Na koniec coś w stylu sprawdź sam i adres bloga.

    KOLORYSTYKA: czarno biały
    ŻEGLARZ: Bluel Namess
    KONTAKT: e-mail: violette369@gmail.com gg: 50255943 tt: @16wiola02

    Mam nadzieję, że przyjmiesz i z góry bardzo dziękuję.
    A! I mam prośbę. Czy mogłabyś już skończony zwiastun wysłać mi również na e-mailu? Tylko nie link z youtube a film. Jeśli tak to bardzo dziekuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuje i tak obe go wysłać na maila w formie filmu ;)
      Dobra to już drugie zamówienie pod tą notką więc więcej nie przyjmuje aż do następnej notki !;*

      Usuń