28 lutego 2015

101. Welcome ♥

Witam serdecznie !



Nadszedł mój dzień, obiecana, zarezerwowana specjalnie dla mnie sobota, a więc jestem !
Dora.
Jestem kolejną stażystką na Zwiastunowej Wyspie, z czego jestem ogromnie dumna i bardzo się cieszę, że mogę zacząć współpracę z tak dobrymi Autorkami :)
Cóż...trafiłam tu przypadkiem, przez katalog zwiastunowni i jedną z tych, na których już pracuję i pomyślałam, że skoro mam na tyle wolnego czasu i moje zwiastuny nie są taką tragedią to mogłabym spróbować dołączyć do załogi.
Nie trwało to długo, poważnie, byłam zaskoczona, że tak szybko dostałam swoją szansę!



Może coś o mnie?
Moje prawdziwe imię to Magdalena, ale nie chwalę się tym, nie lubię go.
Jestem w trzeciej technikum o profilu logistycznym i mimo tego, że wiele się ode mnie wymaga na tym roku dobrze sobie radzę. Zdolna ze mnie dziewczynka, prawda?
Dużo czytam, naprawdę dużo i oprócz tego uwielbiam pisać.
Piszę już trzy blogi i idzie mi naprawdę dobrze !
Oprócz tego nie należę do cichych myszek. Jestem otwarta i asertywna!
Jak zauważyliście po gifach mam bzika na punkcie Niny Dobrev. Cóż...jest, moim zdaniem, jedną z najpiękniejszych kobiet telewizji. Zaraz po Angelinie Jolie i tuż obok Phoebe Tonkin ♥

A co ze zwiastunami?
Wszelkie " wykonam i nie wykonam " znajdziecie na mojej podstronie, którą znajdziecie w lewym, górnym rogu strony zwiastunowni.
Tworze już jakiś rok, może nieco dłużej.
Początkowo tworzyłam dla siebie i przyjaciółki, a potem zgłosiłam się do jednej z niewielu zwiastunowni i zaczęłam dzielić się swoją pasją.
Cóż...efekty możecie obejrzeć poniżej.

Pierwsze dwa zwiastuny były wykonane w ramach jednego z etapów wstępnych decydujących o tym czy dostanę staż, a reszta to wytwór mojej wyobraźni :)

Zawsze istnieje możliwość poprawek i wysłania materiału na e-mail zamawiającego !








Mam nadzieję, że mój staż przeminie najlepiej jak się tylko da i zostanę z Wami na stałe ! ♥♥

PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA 


15 komentarzy:

  1. 1. Better with you
    2. Crazy Miki
    3. http://fedemila-love-sstory.blogspot.com/
    4. Fedrico - Ruggero Pasquelli (chyba tak się to pisze)
    Ludmila - Mercedes Lambre
    Violetta - Martina Stoessel
    5. Więc tak to nie jest taka typowa roześmiana historia o Violettcie, Federico chodzi do publicznej szkoły, gdzie spotyka Ludmile, kilka przypadkowych spotkań, połączy ich. Ludmila pragnie zostać gwiazdą, choć nie potrafi się wybić, a Federico pragnie, by ktoś go wreszcie dostrzegł. Siostra Federico Violetta chodzi do szkoły dla utalentowanych chrześcijan i jest rozkapryszonym dzieciakiem który ma obsesje na punkcie swojego talentu. Oczywiście ojciec ubóstwia swoją małą córeczkę, a Fedrico jest dla niego niewidzialny. Fedrico jest zmuszony zrobić projekt z Ludmilą, choć oboje starają się siebie unikać. Co z tego wyniknie?
    6. Może Hanging Tree -Jennifer Lawrens nadało, by to temu bardziej ponury klimat, daleki od tego jaki jest w serialu
    7. to już zostawiam tobie, próbowałam coś wymyślić,ale nie mam pomysłu
    8. czarno-biały, może być sepia, żeby był taki ponury
    9. (nat)Ally
    10. crazymiki6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że u mnie zamawiasz! Niebawem się z tobą skontaktuję.

      Usuń
  2. Cieszę się, że znalazł się tu ktoś z takim taletnem! Twoje zwiastuny są super. Może niedługo coś u ciebie zamówię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ! Czekam na zamówienie ! ♥

      Usuń
    2. Anonimowy1/3/15

      "Cieszę się, że znalazł się tu ktoś z takim talentem!" - Dziwnie to ujęłaś. Wychodzi na to, że żadna z pozostałych dziewczyn nie ma talentu, a przecież to nie prawda, bo każda ma talent. Zdanie kompletnie bez sensu. To prawda, Dora ma ogromny talent, ale nie tylko ona go posiada, prawda? Tak naprawdę mogłaś napisać tak np. o Oli B. (lub kimś innym z załogi i mimo to, wyszło by na to samo...), więc? Czy jest w tym twoim zdaniu coś sensownego? Nie sądzę. Radziłabym pisać zdania ze zrozumieniem.
      A tak przy okazji dopowiem, że bardzo mi się podobają twoje zwiastuny, jak również reszty stażystek! <3
      Pozdrawiam. / Eve Bloom

      Usuń
    3. Nie sądzę aby w tym zdaniu było coś bezsensownego. To raczej zwykłe pochlebstwo, wcale nie oznacza, że reszta Autorek ma mniejszy talent :))
      Dziękuję za Twoją opinię ! :))

      Usuń
  3. Hasło: Better with you.
    Imię rozbitka: Julia Skupień
    Wyspa: Moja mroczna pasja
    Rozbitkowie-aktorzy: głównie Niall Horan, Demi Lovato i w tle mogą być reszta 1D oraz Lily Collins, Selena Gomez, Christina Perri, Jamie Campbell Bower, Austin Butler
    Krótka opowieść rozbitków: Mam kasję! Mam. Mam rodzinę? Mam. Mam duży dom? Mam. Mam przyjaciół? Mam. Z punktu widzenia obcej osoby mam wszystko, a tak na prawdę mam tylko przyjaciół. Rodzina dba tylko o swoje sprawy służbowe, nie dostaję od nich tego czego oczekuję. Miłości.. Ale mam coś czego wielu osobom brakuje. Mam trzy przyjaciółki i mam... Talent. Nie chwalę się nim, bo moja rodzina wykorzystała by go aby się wybić. Zamiast tego to się buntuję. Razem z moimi przyjaciółkami sieję postrach w szkole, mieście.. wszędzie. Ale co się stanie jeśli na mojej drodze pojawi się miłość, którą będę próbowała zastąpić nienawiścią? Co jeśli odkryje mój talent? Co jeśli on też próbuje zastąpić miłość, nienawiścią? Czy znajdziemy wspólną drogę? Co jeśli każe mi odejść? Czy moja druga pasja, niebezpieczna pasja mi pomoże?....
    Radio z tratwy: Demi Lovato- Give your heart a break, One Direction- Little Things
    Napisy: "Nigdy nie rezygnuj z celu", "W sekundzie można zniknąć jak bańka mydlana i nic nie zostawić po sobie"
    Kolorystyka: czarno-biały
    Żeglarz: Dora, Cassie, Nath
    KONTAKT: (e-mail obowiązkowo, może być też np. GG itp.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za pomyłkę
      Kontakt: julia32@onet.eu lub julcia32146@gmail.com

      Usuń
    2. Dodaję jeszcze link: http://moja-mroczna-pasja.blogspot.com/

      Usuń
    3. Czyli mam rozumieć, że zwiastun mają wykonać trzy osoby? Zamawiasz tylko u JEDNEJ osoby, dlatego prosiłabym, abyś zmieniła podpunkt "Żeglarz". Możesz wybrać dosłownie kogo chcesz.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    4. To w takim razie chciałabym, abyś ty go wykonała: Nath
      Mam nadzieję, że to nie problem ;)

      Usuń
    5. Nie, to nie problem. Mam pustą kolejkę, więc przyjmuje! :D Postaram się z tobą jak najszybciej skontaktować. c;

      Usuń
    6. Już nie umiem się doczekać ;)
      julia32@onet.eu

      Usuń
    7. Otrzymałaś ode mnie wiadomość na podany e-mail: julia32@onet.eu. Prosiłabym o sprawdzenie poczty.

      Usuń