21 lutego 2015

098. Good girls go to heaven, and rude to a paradise on earth

Welcome!
No widzę że aktywność się poprawia i że nowa stażystka przypadła wam do gustu :D Nie było mnie tu troszkę i wiem, nie spełniłam swojej obietnicy co do niedzielnej notki (w zeszłym tygodniu) ale mam wszystko dla was gotowe :D

I Love You Bitch ~Zwiastunowa Wyspa

Wiem że kilka gifów się powtarza, ale robiłam ten zwiastun gdy odrabiałam lekcje z polskiego :D Ale jak na takie okoliczności to nawet dobrze wyszedł wg mnie xD

Wszystko ma swój koniec ~Zwiastunowa Wyspa

Tak wiem pewnie każdy powie, że robię wymówki ale jestem zapracowana z nauką, treningami i tak dalej ;P Zwiastun robiony podczas robienia prezentacji na projekt gimnazjalny :D Wiem jest mało gifów z bohaterami, ale starałam się jak mogłam by znaleźć pasujące (wg mnie oczywiście)

I Need Friend ~Zwiastunowa Wyspa

No i nadszedł czas na zwiastun który czekał najdłużej :D Wytrwała wiem że długo na niego czekałaś (jest on również na twoim mailu)  pierwszy raz robiłam zwiastun z całkowitym użyciem napisów na gifach i mam nadzieje że się nie zwiedziesz :D

Love you and hate ~Zwiastunowa Wyspa

Tak wiem że miałam go wysłać na maila ale nie chciałam wstawiać notki tylko z dwoma zwiastunami (spokojnie jak coś wszystko pozmieniam) Osobiście podoba mi się ten zwiastun więc nie będę się rozpisywać ;)

!Przyjmuję zamówienia!

12 komentarzy:

  1. Anonimowy21/2/15

    Choć pozmieniałaś kilka rzeczy w tym moim zamówieniu, to ogółem zwiastun bardzo mi się podoba. No może oprócz tego, że chciałam, żeby był kolorowy, ale niech już tak zostanie, nie chcę zawracać ci głowy takimi szczegółami. Jednak jest jedna rzecz, do której nie wiem, jak bardzo chciałabym się nie przyczepić to i tak muszę. Chodzi o tytuł bloga. Owszem, link to: i-love-you-bitch.blogspot.com ale tytuł mojego bloga brzmi trochę inaczej- "You know, that I'm crazy bitch..." Mogłabyś to zmienić? Byłabym bardzo wdzięczna też, gdybyś w zwiastunie bardziej zwróciła uwagę na te cięcia, bo jest tam zaledwie jeden gif. Z góry przepraszam za problem.
    Pozdrawiam,
    Weronika <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21/2/15

      A i jeśli chodzi o napisy, to w jednym miejscu jest: "Musieli zacząć współpracować" Ten wers to czas przeszły, a mi chodzi o przyszły. Brakuję tu słówka "Będą". I jeszcze tak na końcu jest: "Czy on przypomni co to uczucia?" W tym wersie brakuje słówka "jej". Ja wiem, że to drobnostki i nie powinnam na to zwracać uwagi, ale prosiłabym aby w wolnym czasie zostało to poprawione. Bardzo mi na tym zależy ;)

      Usuń
    2. Anonimowy21/2/15

      W sumie to dobrze, że się o coś takiego upominasz, bo zwiastun w końcu ma się TOBIE podobać :-)
      A jeśli chodzi o to zdanie "Musieli zacząć współpracować" to moja zmienić albo na "Będą musieli zacząć współpracować" albo "Muszą zacząć współpracować" :-P
      A i jeśli chodzi o moich faworytów z tej notki to sądzę, że zwiastun pierwszy i trzeci wymiatają! :-D Podoba mi sie w trzecim sposób użycia napisów. Wcześniej widziałam taki na WIDEO, ale nie na gifach, więc brawo za ładne wykonanie i widoczny tekst, bo w WMM ciężko go dopasować ;-)

      Sophie Lynch

      Usuń
    3. Anonimowy21/2/15

      Właśnie o to mi chodziło ;) Czasami taki jeden wers zależy od tego czy widz zechce czytać mojego bloga czy nie. Bardzo dziękuję za zrozumienie <333

      Usuń
    4. Cieszę się że ci się podoba xD Jak mówiłam zwiastuny dzielulam pomiędzy szkołę a zadania domowe (i dziwne że wgl mi się udało wszystko zrobić) napisy poprawię w najbliższym czasie :*

      Usuń
    5. Anonimowy22/2/15

      Dziękuję ;) <333

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej zakochałam się w twoich zwiastunach, dlatego postanowiłam zamówić:
      1. Better with you
      2. Crazy Miki
      3. http://llikeaprincess.blogspot.com/ Like A Princess
      4. nie wiem jak ona się nazywa, ale ta dziewczyna która jest na szablonie, a jak nie to podobna
      5. Charlie mieszka z mamą w jednej z londyńskich dzielnic, pewnego dnia odkrywa swoje korzenie i dowiaduje się, ze jest księżniczką. Wyrusza do zamku, by zdobyć koronę, ale nie tylko ona jej pragnie. A pomiędzy miłymi herbatkami jej życie przepełniają intrygi, kłamstwa, teraz każdy jest rywalem, oprócz przystojnego księcia
      6. sama wybież
      7. tu zaufam tobie
      8. Bluel Namess
      9. crazymiki6.blogspot.com

      Usuń
    2. Dziękuję za komplement xD Prosilabym raczej o maila i o adres szabloniarni z której bralas szablon bo wtedy mogę znaleaz ta aktorkę

      Usuń
    3. Anonimowy24/2/15

      9. Przepraszam pomyłka, to ostatnie to miał być mejl: crazymiki6@gmail.com
      Szabloniarnia: wyimaginowana grafika
      Przepraszam, że nie z konta, ale jestem na telefonie :)

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za ten zwiastun !
    Nie szkodzi, że musiałam czekać 'trochę' dłużej, wybaczam, bo jest świetny ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym poprosić abyś wysłała mi ten zwiastun [ kiedygasnaswiatlamiasta.blogspot.com ] na mój gmail?
      madziulalala24@gmail.com
      Z góry dziękuję !

      Usuń